V12 - innstillinger

Hvilke av innstillingene ønsker du å se på V12?

  • Forslag 1

    Stemmer: 55 46,2%
  • Forslag 2

    Stemmer: 16 13,4%
  • Forslag 3

    Stemmer: 48 40,3%

  • Totalt antall stemmer
    119
  • Avstemningen er stengt .
Status
Stengt for ytterligere svar.

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Da skjønner jeg ikke helt vitsen med å skru av valg av himmelretning. Da hindring av premade er den største grunnen til å skru det av.
Etter hva jeg har hørt av folk på forum så tror jeg du har rett. Så da er det bare jeg som har misforstått grundig/hadde håpet på noe annet.
 

DeletedUser

Guest
Alle disse spillerne var jo aktive, ikke sånn at de spilte 2 timer om dagen

Nå sa du jo faktisk at det ikke er mulig å ha et liv utenfor TW hvis man skal vinne en verden alene. Det du sier da er at opp til fem av de folka der ikke hadde et liv utenfor TW. Da jeg, som en av dem, mener å huske at jeg hadde et liv samtidig som jeg vant så syns jeg ikke noe om den påstanden.

Hva du vet om hvor mye disse spillte vil jeg tro er... marginalt.

Noen spiller mye, andre spiller smart.
 

Anonym0us

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Nå sa du jo faktisk at det ikke er mulig å ha et liv utenfor TW hvis man skal vinne en verden alene. Det du sier da er at opp til fem av de folka der ikke hadde et liv utenfor TW. Da jeg, som en av dem, mener å huske at jeg hadde et liv samtidig som jeg vant så syns jeg ikke noe om den påstanden.

Hva du vet om hvor mye disse spillte vil jeg tro er... marginalt.

Noen spiller mye, andre spiller smart.


Helt riktig (clapping)
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Sant som Grimlock sier her, jeg spilte selv med et par av vinnerne der, og dem hadde både skole/jobb, fritidsaktiviteter, kjerringer og fyllekuler i helgene :p så det er fullt mulig.
Det jeg finner litt rart i denne diskusjonen om mulig bruk av tid er at det virker som om ingen av dem som nevner det, tenker på at alt.2 er det eneste valget med fakegrense, og ærligtalt etter alt det nye som er komt hvor de fleste kan sende mangen tusen fakes på minutter, så er det fort de verdener uten fakegrense som kan få folk til og være nødt og sitte konstant foran skjermen til tider.

Når det gjelder alternativer vi har fått til og stemme på så må jeg si det er en bra måte og gjøre det på, og en forbedrelse fra tidligere prosedyrer.
Men som en annen nevnte, så virker det litt som om de som har lagt dem ikke helt hører etter på meninger.
En ting som ihvertfall jeg har lagt merke til er at i forkan av de siste verdener som er blitt startet så er det alltid mye mas i forumet om og få innstillinger fra gamle verdener som v1,v2,v3 og v4.
Jeg finner det litt rart, og litt idiotisk at det da når det først blir gitt alternativer, at ikke ihvertfall et av alternativene var innstillinger fra en annen verden.
Da hadde man funnet ut om folk ville spille en verden med gamle innstillinger, eller om flertallet faktisk vil prøve noe nytt.
I beste fall hadde det gjerne også stillnet diskusjoner og teorier i mangen andre tråder ved og bevise/motbevise ting og tang.
 

DeletedUser

Guest
Forslag 2 definately, alle var dårlige, men forslag 2 hadde fakegrensa, og ikke de to andre, derfor det blir den jeg stemte på.
 

DeletedUser

Guest
Det er jo da kun en fordel for de som sover fra 00.00 - 07.00. Hva de med de som ikke trenger så mye søvn? Hva med de som ikke har mulighet til å logge inn mellom 08.00 - 16.00 på grunn av jobb. Da man ha en jobbbonus, som gjør at de kan slappe mer av.
Nei, det mest rettferdige systemet er at ingen har noen fordel. Da blir alle likestilt.

mhhh, beeeep feil, alle mennesker sover en gang mellom 24 og 07, enten man jobber eller går på skole, de som det er urettferidg for er de som hverken går på skole eller jobb.
Om man har jobb fra 8-16 får man skaffe seg en dual som er online mellom 8 og 16, det er mer stress å skaffe en som er online mellom 24 og 07 tro meg (angel)
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Det er ikke alle som passer til dual-spill. Meg inkludert. Ser ikke hvordan ingen bonus kan være urettferdig mot de som hverken går på skole eller har jobb...
Ingen bonus favoriserer ingen spesiell "gruppe." Noe jeg ikke synes dette spillet burde gjøre.
 

DeletedUser

Guest
Dakapo, mulig med en revote mellom de to vinnende forslagene slik at de som valgte forslag.2 også får muligheten til å være med å bestemme? :)
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Uff det blir mer og mer komplisert å spille TW.
Synes kirka på v5 var problematisk nok :(

Synes ikke disse innstillingene var noe festlige. Jeg vil da selv kunne bestemme hvor jeg ønkser å plassere meg på kartet for å evt komme nærmest mulig de jeg vil spille med :|
 

DeletedUser

Guest
Uff det blir mer og mer komplisert å spille TW.
Synes kirka på v5 var problematisk nok :(

Synes ikke disse innstillingene var noe festlige. Jeg vil da selv kunne bestemme hvor jeg ønkser å plassere meg på kartet for å evt komme nærmest mulig de jeg vil spille med :|

Det går jo fortsatt, så er jo bare å gjøre det?
 

DeletedUser

Guest
Hastighet: 2
Enhetshastighet: 1,5
Moral: Nei
Bueskyttere: Ja
Bonuslandsbyer/Gråbyer: Ja, vokser med normal fart til 1500 poeng
Nattbonus: Nei
Kirke: Nei
Medaljer: Ja, alle
Smiesystem: Normal, lvl 20
Lojalitet: 30-40
Akademi: gullmynter
Paladin: Ja, alle våpen
Medlemsgrense per stamme: 40
Valg av himmelretning: Ja
Nybegynnerbeskyttelse: 3 dager
Fakegrense: Nei

Annet:
PP- Premium konto, FA, Konto admin.

Dette hadde vært den perfekte verden! :D

Ingen av de som ble WOW, men er helt greie instillinger :)
 

DeletedUser

Guest
v4 innstillinger med fakegrense hadde vært optimalt... kommer aldri til å sette min fot på en verden uten fakegrense igjen.. så v12 får seile sin sjø..e nok mange med normalt irl som har samme mening... there is a life outside TW....
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
v4 innstillinger med fakegrense hadde vært optimalt... Kommer aldri til å sette min fot på en verden uten fakegrense igjen.. Så v12 får seile sin sjø..e nok mange med normalt irl som har samme mening... There is a life outside tw....

enig!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
Forslag 1 blir v9 om igjen bare med kirke, enda en treig verden hvor du kan gå ut og leke mens du venter på og snipe et adelstog.
Zzzzz...
 

DeletedUser

Guest
Synest instillingene er helt greie jeg, vi får et liv i tillegg <3
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp