v12

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
enig med Villarreal her...

for øvrig burde folk slutta og masa, de komme jo med info så fort de har an, og an komme ikke ud fortare med at folk mase heila tiå..
bler bare mer arbeid for de med og sitta og svara heila tiå på sånn så dette, istedenfor andre tråder de konne brukt tiå på.
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke vits å spille v12 en gang, fordi jeg kommer til å spille der!
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Det er ikke vits å spille v12 en gang, fordi jeg kommer til å spille der!

hvordan har det gått på d andre verdne dine da ??
synest og huske du failet på v10, men v11 veit ikke, ekke så lurt og være så høy på pæra før du failer igjen (wasntme):eek::mehe:
 

DeletedUser

Guest
hvordan har det gått på d andre verdne dine da ??
synest og huske du failet på v10, men v11 veit ikke, ekke så lurt og være så høy på pæra før du failer igjen (wasntme):eek::mehe:

v10 failet nettet mitt, og sven var ikke på grunnet jobb ^^ v11 spilte jeg på ekans til jeg ikke hadde tid til tw mer i sommer.
 

DeletedUser

Guest
Forskjell på hp og en vanlig verden.


Er jo litt det, men vanskelig å finne en som har bedre startup enn meg da som alltid er rank 1 i førsten med farmet ressurser i en ganske lang stund. Får bare finne en god lategame spiller til å joine kontoen, så er det jo i boks :)
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Er jo litt det, men vanskelig å finne en som har bedre startup enn meg da som alltid er rank 1 i førsten med farmet ressurser i en ganske lang stund. Får bare finne en god lategame spiller til å joine kontoen, så er det jo i boks :)

jeg skal rimme deg :LOL::mehe:
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Er jo litt det, men vanskelig å finne en som har bedre startup enn meg da som alltid er rank 1 i førsten med farmet ressurser i en ganske lang stund. Får bare finne en god lategame spiller til å joine kontoen, så er det jo i boks :)

Det er godt mulig, men en vanlig verden varer jo mye lenger. Dessuten kan man ikke kjøre samme splitt og hersk-taktikken som du gjør på en vanlig verden, det funker ikke i lengden. Gjerne motbevis meg.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Er jo litt det, men vanskelig å finne en som har bedre startup enn meg da som alltid er rank 1 i førsten med farmet ressurser i en ganske lang stund. Får bare finne en god lategame spiller til å joine kontoen, så er det jo i boks :)

Psh. Jeg har spilt et par verdener med deg i vår/sommer. Og vi har vært 4 eller 5, og det har vært like mye alle sammen si skyld at vi har vært rank 1 ;).

Og på v12 så har du vel ikke hele det "laget" med Dost, Passi, Crash og Meg som deler konto med deg (nerd).
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Psh. Jeg har spilt et par verdener med deg i vår/sommer. Og vi har vært 4 eller 5, og det har vært like mye alle sammen si skyld at vi har vært rank 1 ;).

Og på v12 så har du vel ikke hele det "laget" med Dost, Passi, Crash og Meg som deler konto med deg (nerd).

er vell ikke vits for sander og starte da, jeg skal jo rimme han, vil du melde deg på lista :)?:rolleyes:
 
Topp