Besvart V13 End Game?

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Jeg har allerede gitt beskjed om at jeg blir å stenge v13 for nye spillere, og halvering av det som skal halveres når kopiene er ute på kartet. Det er ikke lenge til ut ifra innstillingene.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Stenging av verden for nye spillere
Før en verden kommer inn i end game vil verden først stenges for nye registreringer. Dette skjer ca en uke før resten! Kunngjøringa av dette vil bli gjort på forumet, samt en notis på forsiden.

Kunngjøring altså. kommet noe slikt enda? I tilegg så står det INGENTING om skatteverdner. Så da gjelder vel det dakapo sier, siden ingenting står på "papiret" med mindre grimlock kan trylle fram noen bevis xP han er jo flink til å grave.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Står da ikke at det ikke skal gjelde for skatteverdener?

Står INGENTING om at det gjelder KUN verdener med %vinnerkrav f. eks, det som står der gjelder for alle type settinger.
 

DeletedUser

Guest
Når målet for å vinne er bestemt på forhånd, så blir guiden til en endgame på normal verden rimelig ugyldig.
Og v10 ble vel som det er sagt, aldri stengt for nye spillere eller endret på innstillingene i det hele tatt. SÅ utifra tidligere skatteverdener, så finnes det ingen presidens på hvordan ting skal gjøres i endgame, som gjør at Dakapo har frie hender til å gjøre hva hun vil. Kanskje hun tar imot tips, men da ville jeg endret tonen til en god del mer vennlig og imøtekommende.
 
Topp