v2 --> 1år

DeletedUser

Guest
tar ideen fra v3/v1 om å legge ut en tråd om hvordan vi tror vereden vil være om 1 år:D

hvem tror dere vinner krigen ?:p
blir noen stammer oppløst?:p
blir noen dolket i ryggen?:p
OSV

dette er vanskelige spørsmål som hver enkelt får ha sin EGEN mening om så helst ikke kritiser folk ned for dems tro om v2 om 1år:D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
det er når du dytter til noen i skuldern nokk til at de sier "ÆWWE" men ikke hardt nok til at de faller :0
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror nok AriCa kommer til å dolke sine allierte når de er innestengt og trenger noen å adle :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror nok AriCa kommer til å dolke sine allierte når de er innestengt og trenger noen å adle :)

Agree!
Men nå må vi jo huske at shanks sier at de aldri kommer til å dolke noen i ryggen. De vil bare skape et stille v2 med AriCa på topp! Så når elite er ute så er det jo ikke flere å adle og da må alle stå på stedet vil! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror at dolken kommer til å dolke AriCa. AriCa blir sur og dolker tilbake. Da blir de dolket av Elite, men Elite bommer og treffer dolken. AriCa dolker Elite før de rekker å summe seg. Da blir Elite sur og dolker tilbake. Da blir AriCa sur...

osv.

Poenget er at dolken ligger slaktet på gølvet :D
 

DeletedUser

Guest
Agree!
Men nå må vi jo huske at shanks sier at de aldri kommer til å dolke noen i ryggen. De vil bare skape et stille v2 med AriCa på topp! Så når elite er ute så er det jo ikke flere å adle og da må alle stå på stedet vil! :cool:
Ja, i løpet av 2010 er nok hele Elite og alle spillerne der borte. :D

Nei, spennende å se hva som skjer. Skjer jo ting hele tida, og jeg nok sikker på at V2 ser ganske annerledes ut om et års tid.
 

DeletedUser

Guest
Sannheten er: Krigen mellom Elite og AriCa vil aldri ende. Verden går jo under i 2012 (les på v1 forum for mer info:D)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Sannheten er: Krigen mellom Elite og AriCa vil aldri ende. Verden går jo under i 2012 (les på v1 forum for mer info:D)
Haha :) !
Om 1 år tror jeg at det vil være noen endringer ja. Tror at OliCo blir litt større, men at det blir uroligheter i alliansen, noe som kan skape en 3.delt verdenskrig.

Rent hypotetisk; tenk om Elite og AriCa hadde gått sammen i en superallianse (med SaD, jeg digger de <3)...
Men husk at det er rent hypotetisk, det hadde vært noe, men med allt som er i mellom de beste (Elite) og AriCa så tror jeg ikke det:)

Men, jeg tror at faktisk at det vil være helt nye top-stammer, dvs. ingen Elite og AriCa, skal jeg være ærlig. Men håper seff at Elite troner som enestående hersker over v2 da;)
Tror det blir som Core vs. =D= på v1 for leeenge siden. Det eneste problemet er at det er så mange stammer som er med nå...
Så tar IB (som her er SaD) og kommer opp;)

-Skammmmpppperr:D
 

DeletedUser

Guest
Tror at hele v2 kommer til å dette ned i en bøtte vann og drukne. Men hva skjedde med vannet?:confused: Om ett år blir vannet drukket opp av en tørst galning. Men vannet smaker vondt, fordi det er ett år gammelt og inneholder v2, så det blir spydd opp igjen xD Ingen gidder å være en plass det stinker spy, så alle forlater v2 og joiner v4. v4 kommer til å vare helt til sommerferien;)
 

DeletedUser

Guest
jeg tror at -Rome- og AriCa fortsetter oppover mot Elite men de holder seg unna:D

tror -Rome- vil nå igjen AriCa etter hvert og gå forbi, tror alliansen vil fortsette å holde men at det blir noen merginger:D

tror nok at Elite vil ta ut NS og ta over hele den øverste delen av V2 mens deres "henge sekk" nedover i landet til alliansen blir borte:D
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror at hele v2 merger inn i en stamme uten navn. Siden stammen ikke har noe navn, kan vi ikke diskutere den her.

Om et år er hele v2 blå. Om to år ville den vært blå uansett (global oppvarming), men et år holder:p
 

DeletedUser

Guest
men seriöst...har noen sjekket Tyskland eller Sverige osv der de har kommet langt i flere verdener hvordan går det der med poeng og byer og stammer osv...har de spillere og stammer som er så store som hus ? Stammer på 500 000 000 poeng og spillere med 4000 byer osv ?

Intressant det forrestne at det må väre gråbyer i Norge -i Sverige der jeg har spilt i noen verdener ,tar de alle gråbyer fra dag 1 -da blir det mer krig og ikke så mye tull om disse 3000 poengs byene (for de finns ikke)
men whatta (Fjernet) jeg har ikke orket å sjekke V1 i Norge engang..så hvordan ser det ut der -tar det aldri slutt ?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Min hovedteori fra nå av:

Alle de grå byene trår sammen til råd om hva de skal gjøre med det voksende antallet gråbyhorer. De kommer frem til at pizza er godt (som det er). De kom også frem til at grå er en kjedelig farge. Derfor skifta de til lyserøde. Da ble alle spillerene livredde og flyktet fra TW. Kontoene ble slettet, og v2 blir lyserød! xD

EDIT: Noen som lurer på hvordan jeg kommer på alt sammen? La oss bare si at jeg har vært våken en stund i dag...:p

Og enda ingen skrivefeil...:D
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror at en stor stamme vil gå grå eller rett og slett bli nedkjempet i løpet av 2010. Kanskje blir det Elite, kanskje -Rome-, ja kanskje blir det AriCa. Kanskje blir det en ny stor stamme som vi enda ikke vet navnet på.

At AriCa vil dolke noen i ryggen ser ut til å ha vært det store diskusjonstemaet de siste månedene. Nå har ting i midlertid forandret seg, og Elite er atter engang i førersetet i verden 2. Så disse konspirasjonsteoriene kan projiseres til Elite selv. Da sistnevnte stamme har vist en oppspisende trend til sine co-stammer, så kan man jo spørre seg hvilken stamme som blir den neste? RoEm? Jeg vet ikke.
 
Topp