V2 --> i løpet av 2010

DeletedUser

Guest
dette forumet her begynner å bli litt dødt:( så prøver meg med en ny tråd og husk det er mange som leser men få som skriver så vis dere som bare leser ikke begynner å si deres mening snart så blir det ikke mere å lese for tror dere vet hvor alle vi andre ligger:mad:

Elite ble borte fra v2 tidligere en de fleste trodde så det vil vel skje noe med de gjenværende spillerne fra Elite, BIRKI, RoEm, Sad og NS?:p

Hva tror dere skjer med v2 i løpet av 2010?:p

Hvilke stammer blir borte?:p

Hvilke toppspillere blir borte?:p

Hvordan blir sidene/endret/forblir sånn?:p

bare kom med flerer spørsmål og husk at vis ikke alle skriver så blir det ikke noe å lese:(
 

DeletedUser

Guest
en liten katt mjauet til meg at arica har skumle planer som inkluderer -rome-.. aiaiai
 

DeletedUser

Guest
Kanskje -Rome- skal samarbeide med AriCa og ta over v2 med alliansen:eek:
 

DeletedUser

Guest
Kanskje du kan lage en tråd som ser seriøs ut uten alle de smileyene dine? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jeg skal slutte å kritisere han så fort han lager en seriøs tråd uten masse smileyer.
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Keep on topic da:eek: hva tror du kommer til å skje med v2?:D tror du det skjer masse morsomt? :D
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Hmmmm, jeg tror at v2 blir kjedelig nå som elite er borte... Til slutt er det ingenting å adle:confused:
 

DeletedUser

Guest
Så hvis han tar bort smileyene så blir tråden seriøs? La meg få kritisere deg, Mr. Goodguy, to innlegg nå som kun kvalifiserer seg som spam.

On topic:
Hva tror dere skjer med v2 i løpet av 2010?
Ikke mye nytt. Verden 2 vil ikke gå under, men hvis de nye stammene som har dukket opp i ettertid av Elites bortgang, ikke gir mye motstand, så blir man jo nødt til å se seg om etter andre fiender.

Hvilke stammer blir borte?
RoEm. Det er en veteranstamme fra begynnelsen av verden 2, men de kan bare skilte med en OD-total på størrelse med en nyoppstartet stamme. På mange måter så har de vært usynlig frem til nå, men i løpet av 2010 så tror jeg de forsvinner helt fra topp 10-20-lista.

Hvilke toppspillere blir borte?
chrk1... Han har vel mistet 750 byer nå. Enten blir han utslettet fullstendig, eller så går han Elite.

Hvordan blir sidene/endret/forblir sånn?
Blir spennende å se. Men jeg merker allerede nå at verden 2 tok seg ned etter erkefiendenes bortgang. Men fremdeles finnes mange av de gamle spillerne.. De gjør lurest nå, rent taktisk, å ikke gjøre mye av seg, slik at de kan vokse frem så snart en stamme har kjedet seg nok til å faktisk ønske å gå mot sine egne allierte.

Edit: Yeah, endelig ble jeg "intervjuet" litt!! :D
 
Sist redigert av en moderator:

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
ja, men han forsvinner jo i løpet av et par dager. Kan vi ikke spå litt mer inn i fremtiden? :D
 

DeletedUser

Guest
Blir jo helt umulig å forutsi hvem av de største spillerne som kan komme til å gi seg da.. Blir jo ren gjetning.
Men for moro skyld så tipper jeg Pointwhore gir seg da. Så får jeg krysse alle falanger på at jeg tar feil :p
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Tror kanskje Liliana Venin forsvinner i løpet av året, slik som den polske poenghora med 12 k byer. Om det blir satt press på hu så får vi vel se om poeng dreper eller ikke:p
 

DeletedUser

Guest
Blir jo helt umulig å forutsi hvem av de største spillerne som kan komme til å gi seg da.. Blir jo ren gjetning.
Men for moro skyld så tipper jeg Pointwhore gir seg da. Så får jeg krysse alle falanger på at jeg tar feil :p

Haha, never gonna happen! Blir jeg adlet vekk kjører jeg prosjekt RIM med alle adelsmennene mine, K99 here I come!! :D
 

DeletedUser

Guest
tror nok det vil bli en ny stor krig, får bare håpe den kommer før folk kjeder seg til sletting....
 
Topp