V2 --> i løpet av 2010

DeletedUser

Guest
Blir nok litt grått i og med at store spillere slutter.

Tror også at AriCa vil ligge lenge på topp hvis ikke noen seriøse stammer tar opp kampen.
Akkurat nå er det noen få rebeller rundt på V2, men de er alt for få til å være en skikkelig skrekk.

Håper det blir hetere ved frontene framover. Kamp om hver eneste by! Det hadde vært noe! Skyttergraver og ingenmannsland i mellom, altså gråbyer.. :) Så er det om og gjøre å komme seg helskinnet over på den andre siden ;)

Blir spennende å se hvordan NT gjør det :p
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
spå?? det liker jeg, selv om jeg er mest kjent for og ta feil om det meste. tipper at sierherrene mister noen medlemmer. grunnen er at nå kommer snart den gråe hverdag. tok dere den?? et gigantisk antiklimaks. mange nukes og ingen mål i sikte. da er det bedre og gi seg på topp. og det er de som er største som gir seg først. siden det er de som har vært mest aggressiv i krigen, er det de som kjeder seg først når krigen er borte.
de som har overlevd krigen fra ELITE gjemmer seg for og kunne kjempe en annen dag. og klarer det.
Alliansen kommer til og slå sprekker nå som den deffinerte fiende er borte. og siden ikke alle kan gå løs på ROEM, finner de seg noen andre fiender som ligger nærmere.
den største nyheten blir nok at Shanks gir seg. han finner det ikke noe gøy siden "dødsfienden" er borte. Arica blir oppløst og V2 blir en av de kjedeligste verdnene på .no
 

DeletedUser

Guest
spå?? det liker jeg, selv om jeg er mest kjent for og ta feil om det meste. tipper at sierherrene mister noen medlemmer. grunnen er at nå kommer snart den gråe hverdag. tok dere den?? et gigantisk antiklimaks. mange nukes og ingen mål i sikte. da er det bedre og gi seg på topp. og det er de som er største som gir seg først. siden det er de som har vært mest aggressiv i krigen, er det de som kjeder seg først når krigen er borte.
de som har overlevd krigen fra ELITE gjemmer seg for og kunne kjempe en annen dag. og klarer det.
Alliansen kommer til og slå sprekker nå som den deffinerte fiende er borte. og siden ikke alle kan gå løs på ROEM, finner de seg noen andre fiender som ligger nærmere.
den største nyheten blir nok at Shanks gir seg. han finner det ikke noe gøy siden "dødsfienden" er borte. Arica blir oppløst og V2 blir en av de kjedeligste verdnene på .no


..........glad for at du pleier å ta feil...

men tipper chrk1 og liliane venin gir seg.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Håper inderlig at v2.no ikke blir en dulleserver. Litt action er kjekt:)

Når det er sagt så elsker jeg IAP med -Rome- (Jeg er i Shadow), de er flere gode spillere der; det kan jeg personlig skrive under på.
Føler at flere småkriger kan komme. RoEm tror jeg nok blir historie, spesielt etter LOs utgang av RoEm, spillerne har rett og slett ikke nok erfaring, man ser hvordan det gikk/går med EricØyen. Føler at -Rome- er den beste stammen (utenom Shadow :) ). Romerne kan bli mektige, er spent på om det blir vest mot øst (dvs. romerne mot kattene).
Framtiden vil vise!

-Skamper, Shadow
 

DeletedUser

Guest
Håper det kommer noen kriger snart, og det tror jeg nok det blir.

Men tror nok v2 har hatt sine haydepunkter og har rettet nesen mot "Vinneren" av v2, det blir nok en stamme med de beste og gjenværende spillerne fra Alliansen (for vi kan nok regne med at fleste parten detter av etter sommern).

Men håper NT, Axis og de stammene ikke gir opp å danner seg en superstamme som kan vise litt muskler og forhåpentligvis får tatt vekk noen spillere fra alliansen også:D

Lillian vennin tror jeg nok slutter i likhet med black andi som har gått tom for gråbyer å adle?:eek:

Håper dere har lakt merke til at Pinhead tidligere erkefiende av -Rome- helt siden starten har funnet v2 beste stamme og joinet den:D
 
Sist redigert av en moderator:

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
ja, pussige ting som skjer du........hvem vet hva neste overraskelse blir....
 
Topp