V20 - Faktabørsen

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Creo skrev:
Fakta er ar Utopia og Dspawn ikke liker hverandre

Stemmer ikke, dspawn liker ikke utopia derimot.

Altså såvidt jeg har fått med meg så er det dspawn som samler flere stammer mot Utopia p.d.d. Utopia har ikke gjort det samme for å ta ut Dspawn.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Ser du stadig sier Andrek har så mye LK. Hvor mye har han egentlig? Stemmer det at han har stallen i lvl 10 og gården i lvl 15?
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Du får vell spørre han selv, jeg vet ikke. Vedder på at dere på Virtuosi har mere...
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Uansett gård i nivå 15 er jo ikke noe unormalt, regner med at mange har høyere enn det nå...
 

DeletedUser

Guest
Dersom han har det, så vil jeg tro jeg har en god del mer LK enn ham.
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Joda kan godt hende det, skal sies at folka på Virtuosi faktisk spurte han om hvor mye lk han hadde(giggle)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Joda kan godt hende det, skal sies at folka på Virtuosi faktisk spurte han om hvor mye lk han hadde(giggle)

Blir jo nysgjerrig over hva all skrytingen handler om :) Men han har mye LK til å være på rimmen. Godt jobbet!
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Joda synes Andre har gjort en bra jobb foreløpig jeg også, gjør det sikkert bedre enn mange i core også... Så vi i BAM! er vel ikke så ubrukelig likevel.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Fakta er at flere av dspawn sine spillere ifra begge stammene har ikke plyndret 1.000 byer enda :eek:
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Stemmer ikke, dspawn liker ikke utopia derimot.

Altså såvidt jeg har fått med meg så er det dspawn som samler flere stammer mot Utopia p.d.d. Utopia har ikke gjort det samme for å ta ut Dspawn.

Om du skal komme med slikt på forum, så hvertfall få noen fakta på bordet, og ikke tull ;)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Det stemmer nok det Stian :O Hører fra flere kilder at Dspawn rotter seg opp imot for å ta Utopia.
 
Topp