V20 - Faktabørsen

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Stammechaten deres lekker som ei sil, så trenger ikke benekte noe ;)

Sier du det ? :eek: jeg kan vel strengt talt benekte hva som helst, da det er jeg og andre i ledelsen som ordner med det meste, dermed så vil ikke infoen dere i såfall får være 100% korrekt. Selv om jeg tviler på at noen vil ødelegge.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Sier du det ? :eek: jeg kan vel strengt talt benekte hva som helst, da det er jeg og andre i ledelsen som ordner med det meste, dermed så vil ikke infoen dere i såfall får være 100% korrekt. Selv om jeg tviler på at noen vil ødelegge.

Så du avkrefter at dere går sammen med andre stammer for å ta ut UTOPIA?
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Sier du det ? :eek: jeg kan vel strengt talt benekte hva som helst, da det er jeg og andre i ledelsen som ordner med det meste, dermed så vil ikke infoen dere i såfall får være 100% korrekt. Selv om jeg tviler på at noen vil ødelegge.

Du kan benekte så mye du vil, men sannheten er noe annet. Dspawn kjører et aktivt løp for å gjøre Utopia til den store stygge ulven på V20, for å vinne på det selv.

Forøvrig en smart plan, men når man blir avslørt så er det ikke like morro. Litt småflaut å sitte å benekte det på forum her. V20's dipomater som sitter og leser dette, og kjenner seg igjen i anklagene våre. Kredibiliteten til Dspawn blir borte, og oppgående spillere skjønner dette.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Du kan benekte så mye du vil, men sannheten er noe annet. Dspawn kjører et aktivt løp for å gjøre Utopia til den store stygge ulven på V20, for å vinne på det selv.

Forøvrig en smart plan, men når man blir avslørt så er det ikke like morro. Litt småflaut å sitte å benekte det på forum her. V20's dipomater som sitter og leser dette, og kjenner seg igjen i anklagene våre. Kredibiliteten til Dspawn blir borte, og oppgående spillere skjønner dette.

hmm enda et bevis på din uvitenhet. Jeg går ikke rundt noen steder å sier dere er den store stygge ulven, og vil at alle skal gå mot dere, jeg har ikke engang fått folk til å gå imot dere. Så livlig fantasi har du.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Min konklusjon er uansett stian, dere ser på Utopia som en trussel og ønsker å gå imot dem.

Eller er jeg helt på bærtur her?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Min konklusjon er uansett stian, dere ser på Utopia som en trussel og ønsker å gå imot dem.

Eller er jeg helt på bærtur her?

Dere er en stamme på lik linje som oss, som vil vinne verdenen, så klart må man kjempe mot hverandre til slutt, det er jo fasiten uansett.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
hmm enda et bevis på din uvitenhet. Jeg går ikke rundt noen steder å sier dere er den store stygge ulven, og vil at alle skal gå mot dere, jeg har ikke engang fått folk til å gå imot dere. Så livlig fantasi har du.

Ikke fantasi nei.

At du benekter det flere ganger gjør ikke det noe mindre sant :)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Du kan benekte så mye du vil, men sannheten er noe annet. Dspawn kjører et aktivt løp for å gjøre Utopia til den store stygge ulven på V20, for å vinne på det selv.

Forøvrig en smart plan, men når man blir avslørt så er det ikke like morro. Litt småflaut å sitte å benekte det på forum her. V20's dipomater som sitter og leser dette, og kjenner seg igjen i anklagene våre. Kredibiliteten til Dspawn blir borte, og oppgående spillere skjønner dette.

Fakta er at vi leser......og tenker vårt.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Fakta er at Andrek fikk dagens plyndrer, fordi han spammer angrep på den nærmeste gråbyen. (clapping) (det skulle egentlig være et rykte)
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Ikke fantasi nei.

At du benekter det flere ganger gjør ikke det noe mindre sant :)

Det som er artig Villa er at du kan uttale deg. Uten å være i stammen en gang. Og plutselig tro at du vet mer enn hertugen av den stammen du snakker om;)
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg har sett en melding hvor det står at det er stammer som skal gå sammen om å ta Utopia og Dspawn var en av stammene som var nevnt.

Om dette kun har vært spekulasjoner veit jeg ikke, men er det jeg har sett.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Det som er artig Villa er at du kan uttale deg.

Har ytringsfrihet.
Uten å være i stammen en gang.

Helt riktig.

Og plutselig tro at du vet mer enn hertugen av den stammen du snakker om;)

Vet mer gjør jeg nok ikke. Men er vel villig til å dele mer med offentligheten enn hertugen er. Skjønner jo det godt, da det ikke akkurat tjener deres sak. En ærlig sak i utgangspunktet, men et real rumpeplask med disse innleggene tatt i betraktning.
 
Topp