V20 - Faktabørsen

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Takk for den ja..

Hvorfor ?

God løsning for Utopia ja? Og hva vet dere om forholdet vårt til Perfect Art på forhånd ellers egentlig?

Trenger ikke kommentere så meget før enn vet alt ang situasjonen heller da magnar.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
At jeg tar gode avgjørelser for min egen stamme er da vell positivt i mine øyne da.

Så hva inntrykk du har fått av meg eller ei, er helt opp til deg :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
At jeg tar gode avgjørelser for min egen stamme er da vell positivt i mine øyne da.

Så hva inntrykk du har fått av meg eller ei, er helt opp til deg :)

Selvfølgelig det ville vært rart viss du gikk ut og sa at dette var dårlig for dere.

Men synes er rart at dere prøver og ta inn all motstand istedenfor og få noen motstand på v 20 ^^

Midt mål er no nådd på v 20 jeg har lært opp 3 nye folk innfor TW slik dere oppfordra meg til og gjøre før v 20 ^^

Jeg prøver og skape flere gode slik at verdner blir gøyere det dokker gjør er og prøve og få folk til og slutte med og bare rekrutere alle gode folk og adle middelmådighet
 

DeletedUser

Guest
Feig? Nei en god løsning spør du meg?

Joda, en meget god løsning! Jeg har en ny idé til dere også! Kanskje dere skal etablere noen flere broderstammer og rekruttere resten av topp 25 i samme slengen? :) En annen mulighet er jo å gro noen baller, men det er kanskje litt for mye å forvente av dere?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Joda, en meget god løsning! Jeg har en ny idé til dere også! Kanskje dere skal etablere noen flere broderstammer og rekruttere resten av topp 25 i samme slengen? :) En annen mulighet er jo å gro noen baller, men det er kanskje litt for mye å forvente av dere?

God ide (y) Fåreslår denne planen for utopia
 

Barnslig

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Fakta er at UTOPIA er bedre på nettverksbygging og diplomati enn resten av gjengen. Dette fører til at de bedre spillerne mener at det er den beste plassen å være og da drar de selvfølgelig dit. Langsiktig tankegang er lurt i et taktisk spill folkens.
 

pikknick

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
for å si det sånn otter, er ikke veldig langt tenkt fram i tid. når SG, BAM, DN er gone (viss det skjer) så ser jeg for meg at UTOPIA fjerner alliansene sine litt etter litt, adle dem, for så og vinne verdnen.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
for å si det sånn otter, er ikke veldig langt tenkt fram i tid. når SG, BAM, DN er gone (viss det skjer) så ser jeg for meg at UTOPIA fjerner alliansene sine litt etter litt, adle dem, for så og vinne verdnen.

Så de kicker spillere som kommer til UTOPIA når verdenen er nærmest over? Nice har jeg aldri sett før. UTOPIA kommer til å bli legendary der Virtuosi står igjen som eneste kontoe på v20. Enestående.
 

Barnslig

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
for å si det sånn otter, er ikke veldig langt tenkt fram i tid. når SG, BAM, DN er gone (viss det skjer) så ser jeg for meg at UTOPIA fjerner alliansene sine litt etter litt, adle dem, for så og vinne verdnen.

Det er helt fair det. Om stammene da ikke skjønner hva UTOPIA driver med, fortjener de ikke bedre :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
At Utopia er en stamme som skiller seg ut er enkelt og greit fordi vi tar gode og kloke valg for stammen vår.

Ja vi har allierte, IAP's og fiender som alle andre stammer. Men likevell reagerer folk sterkt på hva vi velger å gjøre pga vi er Rank 1.

Ja vi er rank 1, og det jobber vi kontinuerlig for å være. Det er jo selvsagt et mål for flere stammer å være Rank 1, og vinne verdener?

Og helt ærlig, at folk reagerer slik de gjør tar jeg på som en normal reaksjon som jeg ser på som frykt, iom de fleste kommentarene kommer ifra fiendene våre.

Ja dere er våre fiender, men dere har hovedsaklig valgt det selv. Da er det jo deres jobb å stoppe oss? Adle oss? Er ikke det som er poenget. Men altså slike kommentarer magnar kommer med irriterer meg bare bitte litt..

nicehunter skrev:
Håkon du minner meg om en person som kunne ha solgt sin egen bestemor for å vinne en verden ^^

Altså jeg tar valg, du tar valg. Ikke min feil at vi jeg gjør valg du ikke liker, men trenger ikke blande deg inn for å kritisere eller snakke om meg på et mer personlig nivå som du gjør her.

Vil også takke sexyotter for en synsvinkel på saken:

sexyotter skrev:
Fakta er at UTOPIA er bedre på nettverksbygging og diplomati enn resten av gjengen. Dette fører til at de bedre spillerne mener at det er den beste plassen å være og da drar de selvfølgelig dit. Langsiktig tankegang er lurt i et taktisk spill folkens.

Jeg vil også quote: "Det blir prestisje å slå UTOPIA"

Hørte jeg ifra flere hold før v20 åpnet.
 

pikknick

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
såklart, det dere gjør er jo enkleste måten å vinne en verden på, personlig syntest jo jeg at det er feigt. men vi har vell da forskjellige synspunkter
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Det finnes flere synspunkter.. Jeg støtter at du har en mening.

Men at vi gjør det taktisk godt for oss selv, det kan du ikke være uenig med med i.
 

pikknick

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
er verken enig eller uenig, det som er underlig er alle disse stammene som går med på å alliere seg med UTOPIA. er ikke smarteste å ha noe ally/IAP med om de har forhåpninger om å vinne.
 
Topp