V20 - Faktabørsen

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Så du bruker å være våken? Kanskje du sku prøve å sove da, kanskje det går bedre ;) i værste fall, så skjer jo bare det samme som ellers :p
 

DeletedUser

Guest
Haha jeg kan ærlig innrømme at jeg har sovet hver gang han har snikadlet på natta. Det har vært veldig dårlig spill fra min side sånn generelt i det siste, men det skal det blir forandring på :)
 

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Fakta er at jeg får 100 innlegg på dette innlegget, som vil si at jeg har fått 100 innlegg og ikke får 100 :)
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Fakta er at jeg sa det til deg på skype, OG at "polarbear" er navnet på halvparten av byene mine.
Men joda. Du er kjempeflink, Henrik <3
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Beklager til utopia for at jeg skriver dette her: Men helt ærlig: Fakta er at de som er allierte med utopia ryktes å gjøre seg klar til å bli den neste fienden, men fakta er også at de er ganske loffete hvis de venter til utopia angriper først :p Det er nå utopia har mye å gjøre, så det er nå det bør angripes. Men det virker ikke som om noen forstår det.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Beklager til utopia for at jeg skriver dette her: Men helt ærlig: Fakta er at de som er allierte med utopia ryktes å gjøre seg klar til å bli den neste fienden, men fakta er også at de er ganske loffete hvis de venter til utopia angriper først :p Det er nå utopia har mye å gjøre, så det er nå det bør angripes. Men det virker ikke som om noen forstår det.
Jeg har iherdig forsøkt å banke dette budskapet inn i hodene til alle på v20, uten nevneverdig suksess... Som et resultat sitter Utopia fremdeles behagelig posisjonert og kan spankulere inn til seier. Jeg er forsåvidt glad for at Utopia vinner verden 20, men jeg synes det er kjedelig at de vinner på walk over.

V20 har rett og slett for mange som liker å spille sim city i sitt eget lille hjørne av verdenen uten å havne i konflikt. Og jeg forstår det forsåvidt også. Hvis man vet at man er dårligere enn en potensiell fiende, og anser sjansen for å vinne som minimal, hvorfor prøve? Jeg vil nødig kritisere nybegynnere i spillet for å ikke tørre å gå mot Utopia. For dem er det taktisk.

Folk med erfaring nok til å kunne utfordre Utopia, men som likevel lar være på grunn av sim city-mentaliteten synes jeg imidlertid er fryktelig feige.

Uansett: All ære til Utopia som har utnyttet denne mentaliteten til det fulle :)
 
Topp