V20 - Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Det er sant, men de kunne jo ha vært snille nok å restarta uansett :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
'Fakta er at de på Virtuosi, har truet flere spillere i omerådene rundt dem, og at de kanskje angrer litt nå :p
 

DeletedUser

Guest
'Fakta er at de på Virtuosi, har truet flere spillere i omerådene rundt dem, og at de kanskje angrer litt nå :p

angrer og angrer.. Restart meldinger er en del av spillet, og at noen da reagerer å spike er greit nok. Men det som er ille er at du er endel av spikingen mot oss.. Trodde du var imot slikt?

Jeg er ihvertfall ikke fan av spiking så tidelig. For da spiller du heller ikke om å gjøre det best mulig, da spiller du for å ødelegge for andre!
 
Sist redigert av en moderator:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Så fint at personen tok eget initiativ, uten at jeg ba han om å spike byer nær dere. At du prøver å legge skylden over på meg er feil, bare fordi jeg ikke vil avsløre navnet på personen(e) det gjelder. Jeg er imot skittent spill ja, men nå er ikke spiking skittent spill, men taktikk, spiking er mer og mer vanlig, men ikke verdt å skylde på meg, ekke jeg som spiker deg, og er ikke jeg som sier at folk skal spike deg heller :p Er deres tullemail om restart som tirrer folk, og at dere skulle være så kjepphøye og "overlegne"



Virtuosi ****************
vHei nabo!

Vi er Virtuosi. På denne kontoen spiller Henrik (linker til TW-stats), Jørn (linker til TW-stats), Pelle (linker til TW-stats) og Joakim (linker til TW-stats). Vi er ekstremt aktive, og kommer til å ta rank 1 på v20 med god margin. Som et resultat av vår urovekkende nolife-aktige aktivitet, kommer alle gråbyer i vårt område alltid til å være helt tomme - vi kommer til å farme dem konstant.

Dersom du også er en aktiv spiller som farmer mye, vil vi raskt støte på et problem. Vi vil nemlig ende opp med å krangle om ressursene - en krangel vi på Virtuosi kommer til å vinne, simpelthen fordi vi garantert har både høyere aktivitet og samlet mer erfaring enn deg. Slik ressurskriging vil imidlertid hverken du eller vi tjene på. Det vil hemme vår vekst noe, men din vekst vil hemmes ekstremt. Vårt forslag er derfor at du starter på ny, slik at du kommer lenger unna oss.

Vi innser at det er kjipt å starte på ny, men så lenge verdenen fortsatt er så ung som den er, kan vi garantere at du allerede på relativt kort sikt vil tjene på å starte på nytt. Da vil du få ditt helt egne farmeområde, i stedet for å måtte krangle deg til hver en minste ressurs. I tillegg til fordelen du får av å ha ditt eget farmeområde der du er sjefen, vil du også vinne en god alliert i oss, dersom du starter på ny. Ved å lytte til vårt råd vinner du vår respekt og vår tillit som venn, mens ved å ignorere oss og nekte å lytte vil du sende oss signal om at du er en fiende - da kvitter vi oss med deg fortest mulig.

Vi vil derfor anbefale deg på det sterkeste å starte på nytt. Det er et valg du vil tjene stort på!

Mvh
Virtuosi


Er det ikke et utrykk som er: If you mess with the bull, you get the horns?
 
Sist redigert:

Kicker

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Hahahaha tenk å være så støgge, dere fortjener virkelig å gå på trynet..
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Fakta er at folk i DSPAWN leder både ODA lista, og ODD Lista samt OD lista(enkelt personer)
 
Topp