V20 - Faktabørsen

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ikke nødvendigvis. Spam betyr ikke å skrive mange innlegg etter hverandre. Spam betyr søppelpost, hvilket betyr at én enkelt post kan være spam. På samme måte trenger det ikke å være spam selv om jeg poster 10 innlegg etter hverandre.

Spot on. Jeg har ikke lest så veldig mye i denne tråden til nå, bortsett fra den siste siden, men kan ut i fra det konkludere med at kvaliteten på postene er laa-aa-aangt under hva man kan beskrive som noe interessant lesestoff. Nå skal jeg ikke være noen party-pooper her, men det er greit å begrense antall tulleposter under "faktabørsen". "Ryktebørsen", eller den nye http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?18467-V20-diskusjonertråden, som ble opprettet for tull som dette, har nok litt mer rom for sidesprang og..uhm.. ellers meget uinteressane poster for de som liker sånt (yes).

Oh forresten, man kan også sette et skille mellom "flooding" og "spam".

Fakta at jeg titter innom på V20. Hvorfor jeg tar meg tid eller ork til det er enda uvisst, men det var jo litt kos at man får oppmerksomhet og en del PM'er fra tidligere bekjente. Litt rart at jeg enda ikke har fått noen random kakeoppskrifter eller pizzaoppskrifter, men det kommer vel etter hvert det også :).

God helg!
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Spot on. Jeg har ikke lest så veldig mye i denne tråden til nå, bortsett fra den siste siden, men kan ut i fra det konkludere med at kvaliteten på postene er laa-aa-aangt under hva man kan beskrive som noe interessant lesestoff. Nå skal jeg ikke være noen party-pooper her, men det er greit å begrense antall tulleposter under "faktabørsen". "Ryktebørsen", eller den nye http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?18467-V20-diskusjonertråden, som ble opprettet for tull som dette, har nok litt mer rom for sidesprang og..uhm.. ellers meget uinteressane poster for de som liker sånt (yes).

Oh forresten, man kan også sette et skille mellom "flooding" og "spam".

Fakta at jeg titter innom på V20. Hvorfor jeg tar meg tid eller ork til det er enda uvisst, men det var jo litt kos at man får oppmerksomhet og en del PM'er fra tidligere bekjente. Litt rart at jeg enda ikke har fått noen random kakeoppskrifter eller pizzaoppskrifter, men det kommer vel etter hvert det også :).

God helg!

Fakta #1 er at Kenn93x er et nick jeg har savnet intenst på forum! Håper du blir værende en god stund, Kenneth!!
Fakta #2 er at jeg er skuffet over at jeg nok en gang havner på motsatt side av deg. .
Fakta #3 er at Bam! er flinke til å få inn kvalitet i stammen
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Fakta er at Kennex er skrevet opp på ønske lista te Utopia. BAM pass dokker. De har allerede tatt nøkkel spilleren deres. Ikke lett dem ta kongen ders nå. pls
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Fakta er at Kennex er skrevet opp på ønske lista te Utopia. BAM pass dokker. De har allerede tatt nøkkel spilleren deres. Ikke lett dem ta kongen ders nå. pls

Du bør sjekke faktaene dine.

Her kan du forresten forklare (gjerne stikkord om du ikke orker å skrive mye) hvordan UTOPIA spiller skittent. Kjør på.
 
Sist redigert:

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Fakta er at Kenneth kan vente seg flere pm's fra meg. Men ingen vil desverre inneholde noen som form for oppskrifter, men liker å tro at han fortsatt er glad i meg <3
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Fakta er at om jeg hadde fulgt med i timen å fått med meg at du var her Kenneth, så hadde du nok fått noen av de klassiske kakeoppskriftene ;)
Fakta er at det er kjekt å se deg her, å håper det får gjort noe med kvaliteten på forumet......om du ikke er giddalaus
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Fakta er at BAM klager på Kenneth :eek:

Fakta er at Kenneth sa at han ikke skulle spille serriøst :eek:

Fakta er at Kenneth er en awsome drinking buddy!
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at BAM klager på Kenneth :eek:

Fakta er at Kenneth sa at han ikke skulle spille serriøst :eek:

Fakta er at Kenneth er en awsome drinking buddy!

Vi klager da aldri på Kenneth :) han er en Awsome dude å ha i stammen uansett hvor seriøst han spiller eller ikke :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
ezio-auditore skrev:
Vi klager da aldri på Kenneth han er en Awsome dude å ha i stammen uansett hvor seriøst han spiller eller ikke

Fakta er at det ikke er det jeg har hørt ifra spillerne deres:s

MEN! Jeg er helt enig i det du sier:)
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Jeg orket bare å lese halvparten, pga. norsken din. Elendig.

Men jeg er jammen glad jeg slipper å spille mer med deg. Makan til sutrekopp :)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Bra innlegg, Generalløs! Selv om jeg er uenig med mye av det du sier så må jeg berømme deg for å komme sterkt tilbake og sette deg ned og svare skikkelig på tiltale her. Slik som dette er det man bør skrive på forumet :)

Du må gi andre brukere rykte før du kan gi det til Still counting igjen.
^
Får ikke gitt deg grønt :(
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
HMM så du mener de beste tw gamerne ikke fest og er ute med venner,det må virkleig vært det dummeteste jeg har lest....


Jeg er ikke noe kjempe spillere,men jeg er iaf ut og drikker hver enste helg men ligger på 14.plass,tror nok henrik er ute veldig ofte og selv om man er god i et spill betyr det ikke at man har fritid. Hvordan er et utrykt det hjelper lite og bli god i noe om man ikke er bestemt for det. Henrik har bestemt seg for at han skal greie og satse,og derfor greier han og være så aktiv som han er :)

Det er som i en sport du blir ikke god om du ikke mestrer den sporten.. Northug og Bjørgen,Ronaldo og Messi fester jo av og til de og,men betyr ikke at de ikke greier og gå på ski eller fotball fordi
 
Topp