V20 - Ryktebørsen

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Pfffffffhehehehehehe


74327-late-laughing-goose-gif-Imgur-Go4w.gif
 

DeletedUser

Guest
hadde 14 på v19 da :p kan jo skaffe 6 byer på v18 i kveld da men why ? forskjell på og slutte å blir eid og knust :p

http://no.twstats.com/no19/index.php?page=player&id=6414254

haha hadde mer oda/odd nesten enn det du har her men du er 4 ganger større enn det jeg var med mye mindere naboer og jeg spilte solo uten kjøpe pp også fikk jeg bare en deff by i støtte gjennom tiden
 
Sist redigert av en moderator:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
hadde 14 på v19 da :p kan jo skaffe 6 byer på v18 i kveld da men why ? forskjell på og slutte å blir eid og knust :p

http://no.twstats.com/no19/index.php?page=player&id=6414254

haha hadde mer oda/odd nesten enn det du har her men du er 4 ganger større enn det jeg var med mye mindere naboer og jeg spilte solo uten kjøpe pp også fikk jeg bare en deff by i støtte gjennom tiden

Jeg gjentar, du kommer med mye svada, men har ingenting å backe det opp med når du får argumenter i mot. Imponerende statistikk forresten. Den er du vel stolt av? Og du hadde aldri klart å overleve uansett, du sluttet fordi du ble eid og knust.

Wow, imponerende å ha høy ODA/ODD når du er adlet ut. Vet du hvorfor det siste avsnittet ditt ikke holder mål? La meg liste opp noen raske punkter for deg, selv om det tvilsomt hjelper:
  • Det er mye enklere å få høyere ODD enn ODA, rett og slett fordi ODD-poengene kan skyldes andre sine tropper. Vet ikke om jeg kjøper argumentet med at du nesten ikke har blitt støttet, men isåfall er det enda mindre imponerende. Hvorfor? Jo, fordi hva hjelper en høy ODD om du ikke klarer å stille opp med noe annet enn å stacke byene dine? Å sikte til en annen verden der du ble adlet på hodet og ræva ut er jo like latterlig som deg.
  • Jeg har mer enn nok av tropper, både off og deff, til å mangedobble OD'en du hadde.
  • Jeg spiller også solo (trodde jeg hadde fått en dual, men tydeligvis ikke) - har kjøpt tilsammen 1500 PP, og tjent over 20.000 på salg av ressurser. Så de to argumentene faller nok bort.
Det du glemte å nevne var at årsaken til at du spilte solo er fordi ingen vil spille med deg. ;-) Hvorfor? Fordi du ødelegger det meste du kommer over, slik du ødela GK-stammen og for alle medlemmene i den, der jeg tror flere fortsatt kunne ha eksistert. Det er ikke uten grunn alle setter deg på 1. plassen som "dårligste leder".

Men du får kose deg med dine 16k poeng på v18 og all time-rekorden din, 51k poeng på v19. Noe annet som er verdt å ta med er at du både her og på v19 kun sikter til OD'en din når du blir adlet ut. Hvem bryr seg? Jeg vil heller ha en oppegående konto uten OD enn en utadlet konto som leder OD'en.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Jato Link skrev:
Jeg har ikke merket noe til noen skrivekløe.

Det er fordi jeg prøver å holde meg for god til å i det hele tatt kommentere d.

Still Counting skrev:
once you go black you will you never come back jato

Damn, nå blir det endelig liv på forumet igjen? Kanskje??

Kan vi ikke likesågodt invitere Moa tilbake også, samt kanskje høre med habbo om han vil spamme litt også?
 

eirikelli

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ryktet sier at jeg liker bare å være på forumet uten å skrive noen innlegg, bare sitte her og lese hva alle skriver
 
Topp