V20 - Spørsmålsrunde

DeletedUser

Guest
Si det

Hvor lang tid tar det før premaden til Stian er oppløst? :p
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Velkommen til forumet, Gisleholberg. I denne tråden skal man svare på det siste spørsmålet som ble stilt, og deretter stille et nytt spørsmål selv. Kos deg på forumet!
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Mindre enn det tok på v15

Hva er problemet som oppløser premaden til Stian?

ingen problemer vil oppstå, i motsettning til v15, er ikke denne stammen full av bavianer som ødelegger diplomatiet, og ødelegger stammen innenfra.

Men er flott at dere undervurderer oss.

hvorfor undervurderer alle premaden min ?
 
Sist redigert:

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
meh, glemte helt den på slutten xD

hvorfor undervurderer alle premaden min ?

Ikke jeg. ( Vil altså si at du betrakter meg som en ikke person, da ikke jeg har sagt noe om din premade. )

Er et heller så dumt spørsmål, men likevel : Hva trur du vil kjennetegne denne verden?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Masse tribalhugs standar .no

Når skal .no bli mer likt .net når det kommer til å klare seg selv som stamme?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Tribalhugs er jo ikke ett kjennetegn av v20 når alle serverena har det? Er som å si at kjennetegnet av ett spesielt monopol er at det bare er en aktør som har rett til å selgr noe.

derfor jeg spesifiserte .no.

Siden du ikke kom med et spørsmål så får jeg stille et:

Hvorfor begynte folk å hive seg på premade bølgen til v20 etter meg o_O
 

DeletedUser

Guest
Fordi alle vil være like kul som deg.

Hvor mange premade stammer er det på v20?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Premade er vel ikke akkurat en ny greie... Jeg tror det har mest å gjøre med timingen på verdenen; det er av en eller annen grunn mange som gleder seg mer enn ellers til v20.

EDIT
Svar på Ezio sitt spørsmål:
- Dspawn1
- Dspawn2
- Utopia
- enkelte andre dustete "premades" som ikke egentlig er noe særlig viktige.

Hvilken premade kommer til å holde lengst på v20?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Kan han det!

Er det noe som skiller premadene på v20 fra premadene på tidligere verdener?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Nei, ikke noe vesentlig... Men dspawn skiller seg fra en del andre premades, både ved å ha felles signatur og stammedesign klart lenge før serverstart, og ved å være en premade familiestamme.

Hvilken spiller vil trolig kunne overraske mest på v20? Vil det i så fall være positivt eller negativt?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Jeg, siden jeg er arbeidsledig :crybaby:

Vil v20 gå utover matteprøven min på fredag? (wasntme)
 

DeletedUser

Guest
Jepp!

Ødelegger ikke en premade familiestamme hele greia med at det skal være 8 medlemmer i en stamme? Kan vi ikke være 8 medlemmer i en stamme når det først kommer sånne regler?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Nei. At Teamet velger slike innstillinger er ikke mitt problem, jeg vil ikke sparke noen fra premaden eller tvinge noen til å spille dual, Det er ikke slik jeg holder på. Så da blir det slik.

Hva er greia med at alle er så opptatt av Devils Spawn, virker jo som om det er den store snakkisen de fleste steder for øyeblikket:hmm:
 
Topp