V20 - Spørsmålsrunde

DeletedUser

Guest
Fordi FIFA 15 suuger intenst

Hvor mange premades finnes bortsett fra Devils Spawn og Utopia?
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Vet ikke,

Hvorfor har ikke jeg hørt om noen av disse premadene? :confused:
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Vinnerkrav: Vil bli annonsert en stund etter start.

Vil alle dem premades få noen spesiell betydning for v20?
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Premadene vil få betydning i form av hvilken av dem som merger sammen etter 3-4 uker av serveren

La oss sette opp en ren hypotetisk spådom av de mest aktive på spørsmålstråden for øyeblikket (hovedsaklig fordi de vil mest sannsynlig kunne svare raskest på spørsmålet).
Spådom 1: Moa vil slutte etter 2-3 byer som han alltid gjør. Enten på grunn av nedadling eller "motivasjonsvikt"
Spådom 2: Dg44's premade vil gå i oppløsning fordi den alltid gjør det. Grunnen til oppløsning blir som vanlig fravær fra ledelsen og "de samme gamle" medlemmene som alltid er med i premadenes hams går lei.
..Så spørsmålet: Vil spådom 1 bli sann, vil spådom 2 bli sann eller slår de begge til?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Vet ikke, da jeg ikke har kjennskap til din premade.

La oss sette opp en ren hypotetisk spådom av de mest aktive på spørsmålstråden for øyeblikket (hovedsaklig fordi de vil mest sannsynlig kunne svare raskest på spørsmålet).
Spådom 1: Moa vil slutte etter 2-3 byer som han alltid gjør. Enten på grunn av nedadling eller "motivasjonsvikt"
Spådom 2: Dg44's premade vil gå i oppløsning fordi den alltid gjør det. Grunnen til oppløsning blir som vanlig fravær fra ledelsen og "de samme gamle" medlemmene som alltid er med i premadenes hams går lei.
..Så spørsmålet: Vil spådom 1 bli sann, vil spådom 2 bli sann eller slår de begge til?


Begge vil slå til.

Vil en ganske vanlig stamme ha noen sjanse på v20?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Spådom 2: Dg44's premade vil gå i oppløsning fordi den alltid gjør det.

Den gikk i oppløsning fordi jeg var alt for snill, og ga folk som ikke burde fått en sjangse, en sjangse. Dette blir noe annet, premaden på v15, kan jeg sikkert plukke ut halve stammen som hadde skyld i dens oppløsning.

over til spørsmålet, Definitivt Gertpe. Men som regel går de beste i normale stammer inn til rank 1 og 2. Så tipper premades står høyest, men muligheten for seier er der.

Hva er greia med all uvitenhet rundt premaden min?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg vet ikke, hvilken uvitenhet tenker du på?

Hvem gjetter du (nestemann som skriver i tråden) blir rank 1 på spillerrangeringen ved slutten av v20?
 

DeletedUser

Guest
Folk er redde for å ikke henge med i tiden. Premades er visst inn nå.

Hvilken premade blir oppløst først?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
utopia :) (for det er ingen ukjente folk der)

Burde flere bli som J.F.F og også lære opp nye folk eller er folk redd for å ha uerfarne folk i stammen og ønsker og safe ting inn uten og møte noe bestemt motstand?
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Handler nok mer om at folk vil spille sammen med folk dem kjenner.

Kan ikke du Magnar lage en stamme å lære opp folk da?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
jeg skal starte uten stamme :) er igjallefall det vi har tenkt her ^^


er folk da redde for å møte nye folk odd?
 
Topp