V20 - Spørsmålsrunde

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
fordi han trenger en dual :D hehe, neida :p

Er det lenge til Henrik skal ut og reise og skal ha kv? ;)

Vet ikke, men skal jeg ha KV sørger jeg iallefall for at det er spillere som er bedre enn meg selv. :) Kan ikke se for meg at jeg forlater TW helt heller, uansett om det er snakk om en liten periode. ;)

Kan ikke en av sidene (dere) bare gi opp så vi blir ferdige? :|
 

DeletedUser

Guest
Jeg gir aldri opp, det er jeg for sta til, selvom jeg skulle endt opp som den eneste i stammen så hadde jeg fortsatt kjempet :p

hva hadde skjedd om BAM! og Lemmy hadde blitt borte da? Dere må jo fortsatt ha 10 stammekriger vunnet og 80% domminanse.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Vel, da må vi skaffe oss 10 stammekriger som vi vinner og 80% dominanse. ;) Det samme må dere om det blir vi som forsvinner. Kan fort ta lang tid dette, så vanskelig å forutse hva som skjer.

Hvilken spiller(e) har imponert mest krigsmessig, og hvorfor? (ta gjerne en offensiv og en defensiv prestasjon, eller lignende)
 

DeletedUser

Guest
På den offansive delen så må jeg si helt klart si ZuperNova, Chaos,Sennep og Generalen, der har virkelig stått på og nuket og adlet i ett sett, noe rankinga deres viser.

Deffansivt vil jeg vel si Spite, selvom de har mistet en del byer, så har de stått skikkelig på den tiden de fikk vært online, og til tider så var det ekstremt lite, heldigvis så er det blitt forandret på.


Nevn de 3 beste spillerne på begge sider, og gjerne begrunn hvorfor du mener dem er best.
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
BAM! siden:

Spoonman ~~ Kristoffer står på som han alltid gjør noe som gir resultater og kommer til å gi enda mer resultater. Martin er ikke fullt så aktiv, men så lenge Martin er på en konto så har kontoen en bra pakke med skillz. Det vet alle som har spilt med Martin. Kriss har aktiviteten og Martin har de beste skillza, er da en bra kombo det? :)


Ras Al Ghul ~~ Martin/Loki er en veldig bra spiller, 100% lojal mot sin stamme og utnytter tiden han har til tw fullt ut. Gode ferdigheter, smart taktisk og hyggelig å snakke med.

JrValO ~~ Har en unik ståpåvilje som jeg digger! Har en litt aggressiv holdning, men det viser bare at han er engasjert.


Utopia siden:

Chaosisalex ~~ Gode ferdigheter på disse gutta og bra aktivitet. Er også flinke til å bruke pp :D

General112 ~~ Bra ODA og ODD som tyder på at han er aktiv i krigen, jeg har bare fått noen fakes fra han men det er nok pga avstanden.

ZuperNova ~~ Eneste grunnen til at jeg tar med Henrik er fordi han har gitt oss litt å bryne seg på sammen med Chaos. Ser dog en stor forskjell på Chaos og Henrik. Hadde det ikke vært får lite aktivitet så hadde nok ikke henrik greid å tatt noe særlig av byer av oss, men pga aktiviteten hans greier han å ta ganske mye fra fienden. Du er god på aktivitet, men skillza er ikke de samme som Chaos(ikke at jeg er noe bedre selv da).


2 dårligste spillerne på hver side?
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
ZuperNova ~~ Eneste grunnen til at jeg tar med Henrik er fordi han har gitt oss litt å bryne seg på sammen med Chaos. Ser dog en stor forskjell på Chaos og Henrik. Hadde det ikke vært får lite aktivitet så hadde nok ikke henrik greid å tatt noe særlig av byer av oss, men pga aktiviteten hans greier han å ta ganske mye fra fienden. Du er god på aktivitet, men skillza er ikke de samme som Chaos(ikke at jeg er noe bedre selv da).

Det er fordi Odd planlegger masse greier, og ber meg sende tog samme natta. :p Neida, det stemmer bare halvveis - er nok ikke helt oppe på ferdighetsnivået til Chaosis, nei.
 

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
BAM! siden:
ZuperNova ~~ Eneste grunnen til at jeg tar med Henrik er fordi han har gitt oss litt å bryne seg på sammen med Chaos. Ser dog en stor forskjell på Chaos og Henrik. Hadde det ikke vært får lite aktivitet så hadde nok ikke henrik greid å tatt noe særlig av byer av oss, men pga aktiviteten hans greier han å ta ganske mye fra fienden. Du er god på aktivitet, men skillza er ikke de samme som Chaos(ikke at jeg er noe bedre selv da).

Ikke enig dette her altså, Chaos er kanskje bedre, men han ligger ikke på 2. plass fordi han er aktiv. Han ligger på 2. plass fordi han vet hva han gjør, som vil si "skills". Det er ikke mye aktivitet som gir deg en 2. plass! Det håper jeg alle skjønner, og at du også ser og skjønner nå.
 

DeletedUser

Guest
Ingen som sier han ikke har skills, det har han, men han er ikke på samme høyde som Chaos som er en av de aller beste jeg har spilt mot.
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Ikke enig dette her altså, Chaos er kanskje bedre, men han ligger ikke på 2. plass fordi han er aktiv. Han ligger på 2. plass fordi han vet hva han gjør, som vil si "skills". Det er ikke mye aktivitet som gir deg en 2. plass! Det håper jeg alle skjønner, og at du også ser og skjønner nå.

Sa aldri at Henrik ikke hadde noen skillz, sa at han ikke var på samme ferdighetsnivå som Chaos(Odd, Håkon), noe som det er mange som ikke er.
 

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
BAM! siden:
ZuperNova ~~ Eneste grunnen til at jeg tar med Henrik er fordi han har gitt oss litt å bryne seg på sammen med Chaos. Ser dog en stor forskjell på Chaos og Henrik. Hadde det ikke vært får lite aktivitet så hadde nok ikke henrik greid å tatt noe særlig av byer av oss, men pga aktiviteten hans greier han å ta ganske mye fra fienden. Du er god på aktivitet, men skillza er ikke de samme som Chaos(ikke at jeg er noe bedre selv da).

Her skriver du at han har mye aktivitet og det er det som gjør at kontoen holder seg oppe og litt indirekte at han ikke er så flink. Så skriver du også på slutten her at du ikke er noe bedre selv. Som tyder på "skills". Du sier her at han ikke er så god.
 

DeletedUser

Guest
Her har man prøvd og si flere ganger at vi ikke mener han er uten skillz, men at han ikke er like gode som chaos gjengen, noe de fleste av oss ikke er, kanskje utenom sennep som innehar sikkert like mye skills som chaos.
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Her skriver du at han har mye aktivitet og det er det som gjør at kontoen holder seg oppe og litt indirekte at han ikke er så flink. Så skriver du også på slutten her at du ikke er noe bedre selv. Som tyder på "skills". Du sier her at han ikke er så god.

Men herregud da, om han ikke er like god som Chaos betyr ikke det er at han uten skillz da dummen. Du har tydeligvis missforstått, men du vil bare ikke innrømme det.
 

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Men jeg skjønner fortsatt ikke.. Han er helt alene og klarer seg perfekt. Chaos er vel 3 stk?

Skjønner ikke hvordan han kan være så mye dårligere enn chaos gjengen. 1 kar som lå like bak og lå til og med på første mot en bruker som har 3 veldig gode folk på kontoen. Da kan han umulig være dårlig og kanskje like god eller veldig veldig nærme Chaos gjengen i skills.
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Men jeg skjønner fortsatt ikke.. Han er helt alene og klarer seg perfekt. Chaos er vel 3 stk?

Skjønner ikke hvordan han kan være så mye dårligere enn chaos gjengen. 1 kar som lå like bak og lå til og med på første mot en bruker som har 3 veldig gode folk på kontoen. Da kan han umulig være dårlig og kanskje like god eller veldig veldig nærme Chaos gjengen i skills.

Er forskjell på krigs-skillz som jeg uttalte meg om, og ha skillza til å vokse kjapt. Du har rett i at Henrik har gode skillz til å vokse kjapt å være aktiv, men var ikke det jeg snakka om. Er mange spillere på v20 som har veldig gode krigs-skillz som ikke er på topp 20 Feks Kenn93x. Liker at du alltid prøver å dra andre vendinger av det jeg skrev.
 

DeletedUser

Guest
Kommer noen andre stammer på v20 til og ha noen sjans mot Utopia i det hele tatt om BAM! blir helt borte?
 

DeletedUser

Guest
ja, så lenge utopia har mindre enn 50% av verdensdominansen vil det bestandig være mulig med en like stor motpart. Til og med etter 50% dominanse kan kontoer bytte side!

Hvor lenge er det igjen av V20?
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Mot

Noen som tilfeldigvis ønsker seg inn på en v18 konto?
Da mener jeg som dual! Med meg :awesome:
 
Topp