V21 - Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Fakta er at undertegnede har fulgt J. sitt råd hele tiden uten og være klar over det og er på max farmelimit omtrent hele tiden ;)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
For å utdype litt om strategier for farming på v21 (hvis noen er interessert):

Som nevnt er det på nåværende tidspunkt lurest å farme jevnt og trutt gjennom hele døgnet, for å slik til enhver tid ligge nærmest mulig limiten. Vil man unngå å tape ressurser må man farme også når man egentlig ligger på limiten. Selv om man får 9 av 10 tomme rapporter, vil den tiende rapporten komme betraktelig mye raskere enn den ville gjort om man først farmet så fort man merket at man lå under limiten.

Trolig vil også det være best taktikk mid game.

Så fort gråbyene har vokst seg til sine maksimale 2100 poeng og så fort man har tropper nok til å komfortabelt farme 4 millioner i en (eller kanskje 2) farmerunde(r) kan man med fordel legge om taktikken. Da vil ideelt sett den beste taktikken være å farme alle de 4 millionene samtidig, og være systematisk i når man sender ut angrepene. Helt perfekt ville det være å time inn farmeangrepene til å treffe 00:00:00 på dag 1, 00:00:01 på dag 2, 00:00:02 på dag 3 osv. Dessverre er vi bare vanlige mennesker, og de fleste gidder ikke å sitte hver dag og time farmeangrep.

Det mest fornuftige må nok derfor være å finne seg et fast tidspunkt man sender ut angrepene på. Hvis man sender farmeangrepene i samme rekkefølge hver dag kan man forskyve tidspunktet man begynner farmingen ca 1 minutt bakover hver dag, og slik holde farmingen så effektiv som mulig.

FA er nok godt egnet til slik farming, hvis man bare passer på å holde et jevnt tempo når man sender ut angrepene (for å unngå at plutselig er for rask slik at angrepene forskyves fremover og man ender opp med å ikke farme noe som helst). Et annet alternativ vil være å bruke øktfarming, som vil gjøre nøyaktig samme jobb som FA, bare uten å koste 30pp i måneden. Så kan dere PP-horer halvere byggetiden på 3 ekstra bygninger i måneden...
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg er en sovende bjørn og snart så er dvalen over. Da vil dere føle min vrede
 

DeletedUser

Guest
169.112 / 1.000.000

Faktum er at jeg gidder ikke å farme, noen på topp 150 som har under dette?
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er at ikke jeg heller orker å farme!



Raner: (Tømmer - Nivå 1)
Farme en total på 500 ressurser.

Neste nivå: Rane til deg 10.000 ressurser!

3.834 / 10.000
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er at det er en kar på rimmen som kjeder seg noe. Ta kontakt med xjoax for en veldig interessant samtale! :)
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Mye mulig. Han nekter i alle fall :p
Eller.. Han bare lar oss antyde at det enten er han eller ikke. Det er opp til vår egen fantasi.
Men med fantasien til denne karen, legger jeg ikke min tvil på at det er Joaking :)
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Fakta er at det ikke er noe galt å adle med def tropper så lenge man klarer å få byen.

Er man god med timing kan det faktisk være lurt å adle med def tropper, slik at det er mindre sjanse for at byen blir readlet er mye mindre.

Se på rapporten. Han tok ned Hq helt te 0nesten. lol
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Fakta er at en av topp 5 stammene har en diplomat som ikke er diplomat IRL! Snakk om useriøst!

Reisverket mars 01, 10:38
Takk for det. Kan dessverre ikke si det samme om dine diplomatiske ferdigheter. Oppfarende, hissig, spissformulert og sutrete som du er tror jeg din stamme hadde vært mye bedre tjent med ikke å ha noen diplomat.

Xxx mars 01, 11:10
Haha. Det är möjligt. Men varför så provocerad av att jag skriver det jag tycker?

Reisverket mars 01, 11:14
Jeg er slett ikke provosert. Synes bare det er litt tragikomisk at du fungerer som stammens diplomat.

Xxx mars 01, 11:39
Det är bara en titel. I ett spel. Jag är inte diplomat på riktigt.

Reisverket mars 01, 11:56
Seriøst, er du ikke?

Skulle ikke forundret meg om stammens leder ikke er høvding IRL heller...
 
Sist redigert:

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Fakta er at når ctrl. Masserekker er det lett å sette inn spioner (giggle)
 
Topp