V21 - Faktabørsen

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Fakta er at et gammelt sitat aldri har passet bedre:

"Sir, we are surrounded by enemies." "Excellent, now we can attack in any direction"

Mer morsomt nytt fakta er at dette plutselig stemmer for mange andre spillere også :D
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Fakta er at det er vanskelig å holde på sine meninger...

Jeg har forklart hva jeg misliker med det kyniske i å ha en akademi/understamme.
Dette er en tvillingstamme, dvs samme stamme, samme forum, samme ledelse, samme erobringsplan kort og godt samme stamme bare at vi får plass til alle de spennende søkerne som vi har måttet sette på venteliste pga maxgrensen.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Ja så tvilling stamme er greit, søskenstammer er ikke det. Og begge deler er veldig forskjellig fra akademi stammer. Tror jeg ler meg ihjel :D Rv logic
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Fakta er at Rv ikke fikk noen gode nok allierte så han måtte lage sin egen stamme som han kunne alliere seg med :D
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Erfaringsmessig pleier "tvillingstammer" alltid å utvikle seg i retning av en hovedstamme og en understamme. Størrelsen på de to stammene vil aldri bli lik, og etter hvert vil den ene hale fra den andre. Da vokser misnøyen hos den andre stammen, og til slutt går alt skeis. (Som eksempel kan Dspawn fra v20 trekkes frem.)

At det i det hele tatt skal være nødvendig å ha mer enn 1 stamme på en verden med så høy stammemedlemsgrense som her er for meg helt utrolig.
 
Topp