V21 - Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Må si at det lukter litt spionasje av dette. Hvordan fikk RV i det hele tatt vite dette? Er det en planlagt aksjon av azentras for å sverte Sw4g ved å se ut som et offer? :eek:
Konspirasjonsteoriene flagrer.

Og btw.. Å gi noen "diagnosen" mindreverdighetskompleks i en konkurransesituasjon som f.eks TW er mer enn godkjent i dagligtale, så det er mildt sagt latterlig å føle seg såpass "krenket" at man må rapportere dette. Til slike personer vil jeg på det sterkeste anbefale å polstre seg inne i huset sitt med 0 tilgang til omverden rundt seg. Lufta kan jo tross alt være forurenset...

Og nei, jeg bryr meg lite om konsekvensene for dette. Teamet har klart å slette 1700 ryktepoeng for meg tidligere, vel og merke uten at jeg har lagd noe rabalder om dette. Håpløst "system".


Edit: Kan legge til at jeg og nevnte krenkede har gjort opp oss imellom og ryddet unna misforståelsen.
 
Sist redigert av en moderator:

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Hoho, jeg husker da de slettet ryktepoengene dine! Jeg ga deg negativt ryktepoeng den gang, bare for å se Redswan-brukeren med rødt rykte :awesome: Du skal få litt grønt av meg nå, som trøst.
 

DeletedUser

Guest
Så måtte noen dra opp og blande inn mitt forhold til spionasje igjen. Patetisk, patetisk og idiotisk. Kan gjenta meg selv til døden, i samtlige kriger finnes det spioner, og derfor en naturlig del av krigsspill.

Tredje verdenskrig vil bestå av div. stammer som kjemper mot hverandre med spydmenn, sverdkrigere, katapulter, hester etc.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Åh, vi sier takk til dere! Mulige regelbrudd skal til support, ikke på forumet. På tide at dere lærer dette nå!
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fakta er at hansik fremdeles burde bruke mer tid ingame enn det han gjør på off forum...
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at Aristo har gitt opp og planlegger en siste desperat aksjon imorgen :eek:
 
Topp