V21 - Faktabørsen

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
For meg er ikke det første prioritet, men gjerne 4. :)

Smak og behag! :)

Vil først få intervju med HankVH og RV, så Tirpitz (tidligere leder i SHIP) deretter DON, så UC :)

-A
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at vi har fått en undertråd, kalt Intervju v21....

Hvem her er flinke til å lage intervju?

Hvem vil holde dem?

Ikke meg, så drit i å foreslå det, hehe :)

Syntes også vi kan avstemme hvem vi vil begynne med, gjerne begynne med de 2 øverste lederne? HankVH og RV?

-A

Jeg svarer gjerne på spørsmål. Men siden jeg alt er blitt intervjuet 3 ganger tidligere på andre verdner, så bør spørsmål være meget gode for at det slikt intervju skal bli noe morsomt og givende for folket.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hvordan var bilturen i USA? Syntes du alle bilene så ut som,

A) Speider
B) LK
C) RB
D) TK
E) Meg

Hva er ditt svar?

Noe lignende det? :)

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Sant de var kanon store og utrolig bra lagd? MHT planløsning osv? :D

Tok du bilder?! :D :D :D :D :D

Jeg skal spille tw i bobilen min i kveld, fikk så lyst til det nå :O

Viss du tok bilder, legg meg til på skype babe! Så kan du sende bilder og forklare :D

Skype: abobil

-A
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Kudos til Storebror for å dele sin historie, men selvagt også for hans prestasjon i sin første verden. Spesielt på tross av de vanskelige forholdene han har hatt. Bra jobbet, Storebror!
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Flink

Fakta er at vi enda ikke har begynt på noe intervju? Noen som driver i skjul?

Syntes vi kan finne noen å intervjue, og noen til å intervju vedkommende :)

Bare forslag! :D

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at Redswan aka Robert vil jeg skal stå for intervju om jeg forsto rett??? Bare fordi tittelen min sier skribent..

Aha kom det opp for meg da... Din står det jo Champion på! :O For du hoster tw champs? :D Da får jeg Intervjuer/journalist istedenfor skribent?

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Kan jo se om jeg får det til :) Skader jo ikke :D

Bare å lese litt eldre intervju, få ett bilde av det, og snakke med vedkommende :)

-A
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Fakta er at jeg har funnet ut noe magisk. Mulig noen her vet det, men om man sender fire angrep på en grå by med litt tropper og en adelsmann i hvert angrep, så forandrer gråbyene farge til gul. Da blir byen din og du kan til og med endre navn på den, og det er jo helt sinnssykt! Denne burde vel strengt tatt vært postet under "Guider, script og hjelpemidler", men da kan sikkert moderator flytte den dit.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at jeg har funnet ut noe magisk. Mulig noen her vet det, men om man sender fire angrep på en grå by med litt tropper og en adelsmann i hvert angrep, så forandrer gråbyene farge til gul. Da blir byen din og du kan til og med endre navn på den, og det er jo helt sinnssykt! Denne burde vel strengt tatt vært postet under "Guider, script og hjelpemidler", men da kan sikkert moderator flytte den dit.

Spøk, sant?

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at alle adelsene er ute på UC, så jeg får ikke tid til å prøve :(

-A
 
Topp