V21 - Faktabørsen

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Ja, alle adelsene forsvinner når vi adler byene til UC, så det tar litt tid å få dem tilbake selvfølgelig :)

-A

har vel ikke tatt så mange byer at det er noe problem ^^ er nesten overraska over at det ikke har gått flere ^^
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Hvordan har det seg at du først skryter av deg selv, og så kommer med en unnskyldning rett etterpå?
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Gidd! På tross av at abobil er på ferie, og kun har mobil, så mobiliserer han hele stammen, sender adels, planlegger aksjoner, sender fakes, lager scripts. Men han farmer ikke all verden, og flytter ikke ress for å få fart på egen adelsmannproduksjon. Det er selvsagt for dårlig, så nå vurderer vi å kicke ham pga dette.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Gidd! På tross av at abobil er på ferie, og kun har mobil, så mobiliserer han hele stammen, sender adels, planlegger aksjoner, sender fakes, lager scripts. Men han farmer ikke all verden, og flytter ikke ress for å få fart på egen adelsmannproduksjon. Det er selvsagt for dårlig, så nå vurderer vi å kicke ham pga dette.

trodde ferie var ferie jeg :eek:
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Fakta er at data på twstats "siste erobringer" ikke har blitt oppdatert siden 2015-08-11 - 15:24:25. "Live erobringer" fungerer fortsatt. Jeg har rapportert feilen.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg har jo DON her :* DON gjør jo alt <3 Jeg tar bare all æren :)

Men kommer hjem på mandag, får håper det blir mer trykk på adelsproduksjonen da :)

-A
 
Topp