V21 - Faktabørsen

silent boss

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
fakta er at jeg vurderer å returnere til TW med denne verdenen.. i så fall ble det en kort pause :O
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at jeg kommer til å starte, men mest for mulighet til å selge ress og bare leke meg litt.
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
farmelimit, Mumle, farmelimit... Kan da umulig være noe for farmekongen Mumle Gåsegg...?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Det virker for meg som en naturlig tolking av den innstillingen der, ja. Men på den annen side har vi Dakapo sin uttalelse fra HP9 som hadde samme innstilling (bare med 15 sekunder i stedet for 20) som kanskje heller litt i en annen retning:

Dakapo skrev:
Det med xx sekunder ekstra er egentlig ganske enkelt.
Noen tilfeldige angrep og støtte vil få en endring i ankomsttid på opp til 15 sekunder - det vil si at det kan være alt fra 15 sekunder ekstra og nedover til ingenting ekstra.

Et angrep som f.eks lander 01:15:00, vil da etter endringen lande 01:15:15 i stedet!


Det er verdt å merke seg at det ikke er alle angrep/støtte som blir endret - det skjer nå og da.

Så det ser ut som om angrep på v21 kan bli opp til 20 sekunder forsinket, men at de ikke kan treffe før de egentlig skal. Troppene våre er tydeligvis ansatt i kommunen.

På forumet til HP9 omtaler derimot alle regelen som om den kan forskyve angrepene både fremover og bakover, så jeg er jammen ikke sikker på hva som er tilfellet.

Jeg synes også å huske fra HP9 at det ikke var mulig å se om angrepene ble forsinket eller ei før man fikk rapporten. Det betyr at det ikke går an å sende adelstog, sjekke tidene og eventuelt bare sende på ny hvis noe har blitt forskjøvet.
 

DeletedUser

Guest
Jato Link, hvis jeg husker rett så ser du trefftidene og millisekundene med en gang det er sendt. problemet er at du har (1/15)^3 sjangse for at de 3 siste angrepene kommer i samme sekund som det første i adelstoget. Du har samme problem hvis du skal støtte-snipe eller cancel-snipe. Derfor vil et ok tog på kanskje 4 sekunder fortsatt være relativt vanskelig å støttesnipe. Spesielt hvis du ikke kan støtte fra mange forskjellige steder og mange forskjellige byer. Cancel-sniping blir veldig risikabelt og generelt et dårlig alternativ til å bare deffe.

splitte tog, stacke og "poweradling" med bare adelsnukes vil være de beste alternativene istedet for støtte-sniping, cancel-sniping og adelsnuke som 1. angrep i adelstoget.
 

DeletedUser

Guest
Sant :) backtiming blir også tricky. Jeg tror faktisk angrepet får en ny random 15-20 sekunder delay på tilbaketuren også :p
 

DeletedUser

Guest
farmelimit, Mumle, farmelimit... Kan da umulig være noe for farmekongen Mumle Gåsegg...?

Jo, det hadde vøri gøtt å slæppe denna farminga. Førr sjøl om OCD'n min gjær att je farmer mie, så er det rekti så kjett.

For ikke å glemme at alle angrep randomly flyttes opp til 20 sekund fremover eller bakover, som gjør det umulig å time angrep. Adelsnukes ftw!

Den funksjon er gull førr min del. Kjærringa har kommi me mie sinte kommentarer førr at je har måtte stekke inn på datan førr å tajme inn njuks, snipes, backtimes eller tåg mens vi har sett på romantiske komedier.

Men så nå atte det itte skulle væra nattbonus. Så da blir det nukk ittno allikavæl.
 
Topp