V21 - Faktabørsen

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Fakta er at standarden for denne verdenen ble satt når første som adler tar en 100-poengs by.

Fakta er at jeg trodde ikke det var sant!, men du kom med fakta!!! Damn, velger man barb når man har kommet på over 4k poeng og har en nabo på nesten 1k??
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Det er korrekt:
Navn: moldeworts landsby
Beliggenhet: 516|479
Kontinent: K45
Poeng: 40
Eier: DONslask
Eiers stamme: ELSID0

Kanskje det var den eneste byen han hadde tropper til å ta?
 

DarkRJPN

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Ahaha Don use more pps pls (rofl)

Kjøpmann (Sølv - Nivå 3)
Handle ressurser via markedet 500 ganger.
 

DeletedUser

Guest
Det er korrekt:
Navn: moldeworts landsby
Beliggenhet: 516|479
Kontinent: K45
Poeng: 40
Eier: DONslask
Eiers stamme: ELSID0

Kanskje det var den eneste byen han hadde tropper til å ta?

Fakta er at denne byen blir større enn hva neste person adler! (Er litt tanker bak valget, så bare vent å se hva som skjer!)

Med en så dårlig moral til alle rundt seg, var det for oss greit å spare tropper på første by, og heller gå fult ut på neste by om 2-3 dager!
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Fakta er at man kan bortforklare det så mye man bare vil men det endrer ikke det fakta at man holder seg unna BARBS. Man klarer ikke å adle en spiller som er 1/5 av ens egen størrelse fordi? moralen?..

Fakta er at her er det noe som skurrer
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Fakta er at man kan bortforklare det så mye man bare vil men det endrer ikke det fakta at man holder seg unna BARBS. Man klarer ikke å adle en spiller som er 1/5 av ens egen størrelse fordi? moralen?..

Fakta er at her er det noe som skurrer

Bekreftes!

6e8f90b03d161668500e88f63b9807a4.png
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
At det var en spiller på 40 poeng er egentlig litt dårlig business for argumentet deres vedrørende moral.

Men gevinsten for å adle raskt er stor på v21 - nå har DONslask høyere farmlimit enn alle andre på verdenen, og forskjellen vil bare øke.
 

DeletedUser

Guest

Hvorfor skal vi gå på en spiller som er så langt unna.. da måtte jeg prodde flere adels da, noe jeg ikke ville.. For vi adlet nemlig nærmest og fortest mulig for å få et forsprang på farme limiten!
 

DeletedUser

Guest
At det var en spiller på 40 poeng er egentlig litt dårlig business for argumentet deres vedrørende moral.

Men gevinsten for å adle raskt er stor på v21 - nå har DONslask høyere farmlimit enn alle andre på verdenen, og forskjellen vil bare øke.

Jepp vi får et stort forsprang farme messig siden vi gjorde det slik!
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at poenget mitt ikke var at det var ugunstig å adle en så liten by, men av prinsipp synes jeg det blir for dumt :)
 
Topp