V21 - Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Ryktes at Ship endelig kom igjennom til abobil!

Etter lengre tid, har de endelig fått endel byer....

Første adelstoget kom 21.05, første byen de adlet var: 27.05, men jeg tok en annen by av samme spilleren på 5k mer 28.05

De tok 1 by 31.05 og til nå 01.06 3 til :)

Gratulerer, det tok dere bare 11dager på å ta 5byer fra en som er heeeelt alene omringet av fiender!

Skjerpings! Utrolig tregt... Er jeg så forbanna god?!

-A

Fantastisk god! Forskjellen er bare at vi vil få deg til å tro at vi angriper deg :mehe: Når det smeller, så mister du 50% av byene dine (kyss) Får jeg nevne Wannabezz?
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Fakta er at RV har hatt en lang, hard fight. MEN til slutt så vant ham krigen:

Bare se her

Fortsettelse følger her.
For etter månedsvis med angrep på Barbarlandsby, så har RV endelig knekket koden for hvordan man skal fjerne Barbarlandsby fra kartet:

BURN, Barbarlandsby! BURN!

Har egentlig ikke funnet det ut ennå, men hadde mye flaks. Tips taes imot med takk. Kan du ikke være min mentor?
 

DeletedUser

Guest
Kan du være min mentor Rv? <3333

Har lyst å bli like god, like kul og like stor som deg <3<3<3<3
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Barbarlandsby er hovedfienden til Aristo for tida.

Ryktes også at dem startet med rekruttering av spillere for å opprettholde den fine trenden med grå og innadling.
Snodig taktikk
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ryktes at ryktene mine er så heite at TW teamet må fjerne dem! :O

-A
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ryktes at Barbarlandsby er hovedfienden til Aristo for tida.

Ryktes også at dem startet med rekruttering av spillere for å opprettholde den fine trenden med grå og innadling.
Snodig taktikk

Barbarbyene er ikke våre fiender, de er våre beste venner atm. Og vi rekrutterer ingen, så det ryktet kan avkreftes. Kontoen du sikter til er blitt gitt bort til en av våre top notch spillere.
 

DeletedUser

Guest
Får jeg nevne Wannabezz?

Nei ikke nevn meg plzz :(
Neida, dere kunne faktisk ha utrydda meg akkurat nå. Byene mine sto helt uten deff, og brukeren var aktiv maks 3 timer i døgnet :)
Jeg kan gi litt tilbakemelding på noen av spillerne deres mens vi er inne på tema. De eneste som holdt trykket oppe mot meg var Syrogen og Cid The King, resten av gjengen deltok i aksjonen på deltid. Katastrofeinntrykk av Kimmy732 og litt skuffelse fra Johnny Restivo. Men det blitskrig-taktikken deres var genial, det skal dere ha for :) Håper det blir flere aksjoner mot meg fremover nå som jeg er ferdig med eksamen :D

hozan
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at ingen bryr seg om hvor du er. Kun du som er interessert i det.

Oioioi, her lukter det sur Rv. Hvorfor så bleik? Hvis du har fulgt med på forum(noe jeg tror du har). Så ville du lagt merke til det :LOL:

Alt jeg vet er at jeg kommer til å wrecke litt Aristo ass (clapping)
 
Topp