V2's fremtid

DeletedUser

Guest
Magic, din patetiske dritt :rolleyes:

Core dalte overhode ikke ned... eller jo, etter de kicka meg :rolleyes:

men uansett, gidd å bland v1 og v2?

To heeeelt forskjellige verdner :)

Bare lame folk som blander verdner ^^

huff .. dette hørtes veldig pro ut :)
Var en veldig enkel forklaring. Men du skjønte kanskje ikke det? :eek:

Men greit. Skal slutte å sammenligne når folk ikke liker slikt. Men gå tilbake til krypinnet ditt og fortsett med det du driver med :)

Flotte argumenter du kommer med btw. Alltid så rørende.

Hva har man å sammenligne med på V2 liksom? ^_^
Har starta der selv, så får se hva som skjer.
 

DeletedUser

Guest
Magic, din patetiske dritt :rolleyes:

Core dalte overhode ikke ned... eller jo, etter de kicka meg :rolleyes:

men uansett, gidd å bland v1 og v2?

To heeeelt forskjellige verdner :)

Bare lame folk som blander verdner ^^

Ro ned tre hakk du no, overhøvla bergenser. Om du virkelig trur at Core begynte å dale etter at ledelsen kicka dæ pga. grunner som ikke akkurat du bør vær stolt av, be my guest. Om så er tilfellet kan vel jeg si at Core begynte å dale mens du satt i ledelsen?
... Begge påstander blir like usaklig i mine øyne.

Core ble en smørje den dagen ingen av de spillerne som hadde ledermaterialet i seg, hadde tid til å fortsette på V1.

Anyways, back on topic folks, meg inkludert. Dette er ikke plassen å diskutere V1, Core og andre verdner enn V2.

V2's fremtid? Alt kommer an på om Elite klarer å holde kjernen. AriCa tar mer og mer over fra Sør-Øst. Kanskje alt avhenger av om hvilke stammer som har spillere som gidder mest?
 

DeletedUser

Guest
Kanskje alt avhenger av om hvilke stammer som har spillere som gidder mest?

Jeg er ganske sikker på at det kommer til å bli tilfellet. Stammer med medlemmer som gidder, vinner ofte til slutt. De har ivertfall en god mulighet til det.

Så er spørsmålet, hvem gidder mest av Elite og AriCa?

Både Elite og AriCa har i mine øyne mulighet til å vinne verdnen, selvom det kommer til å ta laang tid. Men som sagt, alt avhenger av hvor mye de selv gidder.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg er ganske sikker på at det kommer til å bli tilfellet. Stammer med medlemmer som gidder, vinner ofte til slutt. De har ivertfall en god mulighet til det.

Så er spørsmålet, hvem gidder mest av Elite og AriCa?

Både Elite og AriCa har i mine øyne mulighet til å vinne verdnen, selvom det kommer til å ta laang tid. Men som sagt, alt avhenger av hvor mye de selv gidder.

En annen faktor som blir livsnødvendig er lederne. Lederne er de som må skape nok entusiasme slik at spillerne har lyst til å mose mostanderen. Lederne er de som må ta grep for å få kjørt igang massive operasjoner mot motstanderen. Lederne er de som må knytte sammen løse tråder, om de fins, mtp. kommunikasjon og relasjoner.

Kort sagt blir lederne meget viktig i disse fasene med verdenskriger, noe folk er smertelig klar over.
 

DeletedUser

Guest
Ledere som holder sammen er en god ting, men også en dum ting :p
Eller mest gode da.. Men ledere holder ofte sammen. Går en, er det lett for andre å gå. (Snakker rent retorisk nå)

Samme med gode spillere i en felles stamme. De henger sammen. Er de uenige eller kjeder seg, går ofte flere i samme fleng. Dette ser vi i hverdagen også.

Håper at AriCa får overtaket og at Elite til slutt blir mindre og mindre og mindre og mindre og mindre og mindre og mindre og mindre og til slutt blir de heeeeelt borte :D:D
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Bra selvtilliten fortsatt er på topp brann^^, men ja, å blande inn andre verdener i denne diskusjonen blir usaklig....

Må jo være på topp noen steder ;D

huff .. dette hørtes veldig pro ut :)
Var en veldig enkel forklaring. Men du skjønte kanskje ikke det? :eek:

Men greit. Skal slutte å sammenligne når folk ikke liker slikt. Men gå tilbake til krypinnet ditt og fortsett med det du driver med :)

Flotte argumenter du kommer med btw. Alltid så rørende.

Hva har man å sammenligne med på V2 liksom? ^_^
Har starta der selv, så får se hva som skjer.

Ihvertfall ikke en annen verden ;)

Ro ned tre hakk du no, overhøvla bergenser. Om du virkelig trur at Core begynte å dale etter at ledelsen kicka dæ pga. grunner som ikke akkurat du bør vær stolt av, be my guest. Om så er tilfellet kan vel jeg si at Core begynte å dale mens du satt i ledelsen?
... Begge påstander blir like usaklig i mine øyne.

Core ble en smørje den dagen ingen av de spillerne som hadde ledermaterialet i seg, hadde tid til å fortsette på V1.

Anyways, back on topic folks, meg inkludert. Dette er ikke plassen å diskutere V1, Core og andre verdner enn V2.

V2's fremtid? Alt kommer an på om Elite klarer å holde kjernen. AriCa tar mer og mer over fra Sør-Øst. Kanskje alt avhenger av om hvilke stammer som har spillere som gidder mest?

Tok litt hardt i ja. Men jeg personlig mener det var EN faktor som spilte inn, av mange, for at Core begynte å dale nedover ;)

En annen faktor som blir livsnødvendig er lederne. Lederne er de som må skape nok entusiasme slik at spillerne har lyst til å mose mostanderen. Lederne er de som må ta grep for å få kjørt igang massive operasjoner mot motstanderen. Lederne er de som må knytte sammen løse tråder, om de fins, mtp. kommunikasjon og relasjoner.

Kort sagt blir lederne meget viktig i disse fasene med verdenskriger, noe folk er smertelig klar over.

Nåja, er ikke bare lederne som skaper et godt miljø. Må ha gode "medarbeidere" også. ^^
 

DeletedUser

Guest
Du spiller på Archdevil, right brann? Mest på V2?

Kanskje vi en gang får tatt den derre 1 VS 1 greia du var så ivrig på? :)
Har starta på V2 og har over 200 poeng allerede, så er på gooood vei!! :D
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Du spiller på Archdevil, right brann? Mest på V2?

Kanskje vi en gang får tatt den derre 1 VS 1 greia du var så ivrig på? :)
Har starta på V2 og har over 200 poeng allerede, så er på gooood vei!! :D

Stemmer. Men kjører et noe nytt system her på v2 som jeg ikke helt har satt meg inn i enda. Så kan jo bli en morsom kamp det. :p
 
Topp