V2's fremtid

DeletedUser

Guest
jeg vet dette ikke har no med saken deres å gjøre men her er en oppdatering på topp 20 stammer :)

18 Hugs : en tullestamme

Eier OliCo hardt!
Han derre lederen der ville ha meg med i stammen fordi jeg angrep en medlem der :)
Satt KV for han jeg angrep av en eller annen grunn og leste det xd
 

DeletedUser

Guest
Eier OliCo hardt!
Han derre lederen der ville ha meg med i stammen fordi jeg angrep en medlem der :)
Satt KV for han jeg angrep av en eller annen grunn og leste det xd

Det er INGEN på forumet her som faktisk bryr seg om dine handlinger mot OliCo og motsatt. Er dritt lei maset ditt på forumet angående denne saken, og nå synes jeg det er på tide at du legger tastaturet ned i sekken og går en tur i fjellet.
Har sett flere av dine sitater her inne, og det virker som du tror at poeng er det som teller. Du skrev blandt annet i en annen tråd her at du synes det var morsomt at en 100k poeng stor spiller skulle angripe deg. Jaja, poeng kan overraske :)
Som sagt, ta deg en tur på fjellet. INGEN BRYR SEG!

Takk
 

DeletedUser

Guest
Når han har 100 K, har han mellom 10-15 byer, 10-15 nukes dør lett mot 10-20 deff byer :) Så det er vel nada problemos?
 

DeletedUser

Guest
Vel, jeg vet egentlig svært, svært lite om V2, men har da en viss teori om hva som kan skje.

For tiden er det et gap mellom de store spillerne i V2. Det er veldig mange store spillere i Elite, og det vil felle dem etter en tid. Av erfaring, så fungerer ikke en topp stamme fult ut over lang tid. Spillere gir seg og det oppstår konflikter i stammer. Dette kan resultere til at stammen blir porøs og svakere, og blir til slutt oppløst eller det blir dannet en ny "superstamme". WC var et slikt forsøk på V1.

På V2 så er det mange profilerte spillere som utmerker seg meget godt, og det er mange som trives. Elite er en av de beste stammen sammen med AriCa. Det er sikkert andre gode stammer, men de er de største. Jeg ser for meg et langvarig slag her, men de vil til slutt gå lei og splitte seg opp i litt mindre grupper.

Core på V1 er et veldig godt eksempel for å sammenligne med. Elite er stammen, drevet av glitter.., som liksom framstår som "aller best", men til syvende og sist, så vil det til slutt skje noe når alle går imot dem. Har lest noen tidligere innlegg om deres meninger om stammene, og Elite er ikke den stammen som alle elsker.

Enten går det greit, eller så går det rett ned i havdypet. :)
 

DeletedUser

Guest
Hahhaa. :D

Fikk nettopp vite at Skogy1 skal angripe meg, gleder meg. :D
 

DeletedUser

Guest
Core på V1 er et veldig godt eksempel for å sammenligne med. Elite er stammen, drevet av glitter.., som liksom framstår som "aller best", men til syvende og sist, så vil det til slutt skje noe når alle går imot dem. Har lest noen tidligere innlegg om deres meninger om stammene, og Elite er ikke den stammen som alle elsker.

Core er et håpløst eksempel å sammenligne med av flere grunner. Men vi har jo allerede kommet fram til at hukommelsen din er en smule selektiv.
 

DeletedUser

Guest
Synes Magic Dude har mange gode poenger her når det gjelder Elite. Elite er ikke overmenneskelige, selv om det i lengre tid har virket sånn. Jeg personlig har en følelse av at folk ikke helt tørr å angripe de på grunn av respekten de har. Inaktivitet virker å plage dem om dagen og det ser ut som det er utrolig mye internadling der om dagen. Lord sayver blant annet ble grå her om dagen, plutselig lå de nærmere 300 gråbyer ved oss i Rome.

Kanskje det begynner å bli kjedelig for noen i Elite? Vel, nå har de i alle fall nok utfordringer.
 

DeletedUser

Guest
Kjedelig i Elite er det neppe. Er gøy da man har mange fiender rundt seg, før var jeg omringet av AS folk, nå er det kun blått og noen røde arica prikker. Men nå begynner jaggu de røde prikkene også å forsvinne, og blir enten blå eller gul :(
 

DeletedUser

Guest
Stakkars Luxery :/

Men framtiden blir vel den samme, AriCa prøver og prøver, men får det ikke til, selvom statestikken er imponerende. Men Elite holder nok seg på toppen.

Dette var mitt 1.000. innlegg, gratulerer! :)
 

DeletedUser

Guest
Kjedelig i Elite er det neppe. Er gøy da man har mange fiender rundt seg, før var jeg omringet av AS folk, nå er det kun blått og noen røde arica prikker. Men nå begynner jaggu de røde prikkene også å forsvinne, og blir enten blå eller gul :(
Kanskje ikke for alle, men virker jo som om del er litt lei. Men kanskje jeg tar feil.
 

DeletedUser

Guest
Core er et håpløst eksempel å sammenligne med av flere grunner. Men vi har jo allerede kommet fram til at hukommelsen din er en smule selektiv.

Nå ser ikke dere linken jeg åpenbart prøver å sammenligne med da. Jeg har en god hukommelse Grim, men for å være ærlig, så bryr jeg ikke hva du sier og tror.
Er ikke vits en gang å snakke imot. Håpløst. Du forstår tydeligvis ikke :/


Flott du danner egne meninger Trym. Synd du ikke vet helt hva du mener da. :p
 

DeletedUser

Guest
Egne meninger er en flott ting :)

Det jeg mente var at du ble litt sånn småeid av bestefaren (Grimlock, for de som ikke tok den...) ;p
 

DeletedUser

Guest
hehe :)
Morsomme dere :p

Core var på topp. Core dalte så ned. End of story. Det er i enkle og greie trekk. Alle burde skjønne det. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
hehe :)
Morsomme dere :p

Core var på topp. Core dalte så ned. End of story. Det er i enkle og greie trekk. Alle burde skjønne det. :rolleyes:

...okay, den der var egentlig ganske... teit. Så Elite kommer til å merge inn i en av sine allierte fordi samtlige ledere ikke gidder mer, mens de ennå er på topp? Joda, for all del.... Blir med OIM, da? :)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Magic, din patetiske dritt :rolleyes:

Core dalte overhode ikke ned... eller jo, etter de kicka meg :rolleyes:

men uansett, gidd å bland v1 og v2?

To heeeelt forskjellige verdner :)

Bare lame folk som blander verdner ^^
 

DeletedUser

Guest
Bra selvtilliten fortsatt er på topp brann^^, men ja, å blande inn andre verdener i denne diskusjonen blir usaklig....
 
Topp