V2's fremtid

DeletedUser

Guest
Sjølv trur eg det kjem til å ende med at Elite blir oppløyst på same måte som Yamato blei. Dei fleste Elite medlemmane lager ein ny stamme, men den blir ikkje like god som Elite. Akkurat det same som skjedde med Yamato.

Det spørs. Les det siste innlegget til Ganondorf i "Hvem er (...)". Med tanke på den tiden han brukte på TW i starten (og nå) så er det lite sannsynlig at han lar seg knekke av inaktivitet. Samme gjelder vel glitter også.

Vi har noen slike i AriCa også. Jeg spiller bare på denne serveren, har brukt sinnsykt mye tid her, så jeg skal dø med flagget hevet. Selv om det betyr at jeg er det eneste gjenlevende medlemmet av AriCa:)
 
Sist redigert av en moderator:

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Elite forsvinner,Arica kommer på første. Rome vokser som f,og alle blir glade:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
slutten blir vel at folka som er midt i AriCa's stammecluster og ikke klarer å adle seg ut blir inaktive, Elite fortsetter å krige mot alle rundt seg, Rome forsvinner etterhvert som grandpa og runinter ikke gidder mer, og tilslutt sitter bare glitter, tobben og shanks og adler hverandre til tidenes ende :p
 

DeletedUser

Guest
Min mening

Hei på dere.
Jeg er ganske fersk på forumet selvom jeg ikke er det i spillet.
Har spilt mye, men aldri giddi å lest forumet her av en eller annen grunn :eek:
Spiller nå bare på V2.

Leste ikke igjennom alle postene, men leste de første sidene og så litt hva dette dreide seg om.

Jeg tror at Elite har sitti på tronen så lenge at de lett kan undervurdere AriCa.
Tror også at krigen mellom de to store stammen vil bli begges "undergang", tror ikke de vil forsvinne helt men tape så mye tropper at en annen stamme med noen allierte kunne klart og ta mange byer av en/begge stammene.

Jeg tror også, som en tidligere nevnte, at Rome familien etterhvert vil bli oppløst.
Kommer jo litt ann på Granpa og Runinter, men selvom de blir her en stund så har jeg ikke helt troa på Rome.

Jeg tror at Elite og AriCa vil være på topp en stund til men etterhvert så vil de ikke bli så overlegne som de er nå, og dermed vil en/flere andre stammer få en mulighet til å ta igjen mellomrommet, noe jeg mener er bra!

Jeg tror at LAW vil klare seg lenge og bli en av de største stammene og en av stammene som kommer til å holde ut lengts her i V2. LAW69 går under innen nytt-år vil jeg tro.

XIG-2 vil bestå en liten stund, men tror ikke det er en "vinner" stamme, XIG-1 er jo på vei ut allerede.

BIRKI driver jo på med Persia nå og rapper byer i ett-sett og hvis (når?!) de vinner krigen så tror jeg de (vi?!) vil bli en stormakt i Nord. Det er lite Elite og AriCa der så jeg tror det er en mulighet for at de blir størst i følgende kontinenter; K33 (!!), k32 (!), K34 (bare halve ca. litt elite og LAW der) og kanskje K23 (der er det ignen stamme som har en suveren ledelse men BIRKI er på 3. plass og hadde ingen byer der før forrig uke ca.) Vil jo også legge til at de er nr. på adlings ranken, kun slått av Elite og AriCa. Mange dyktige enkelt spillere har de (vi) også men ingen store egoister men de står sammen og er god samlet. BIRKI vant jo en krig mot OTK og DOMINI (var egentlig ikke i krig med Domini men fikk alikevel inn angrep og OTK mottok støtte).
Begge disse stammene var større enn BIRKI, men sammarbeide i BIRKI klarte de ikke å gjøre noe med! Noen var tydelig imponert og kom senere over til BIRKI fra DOMINI.

RoEm lever jo enda, men er litt på vei nedover listene.
DE er litt spredt, og har noen egoistiske spillere som bare er sterke poeng messig siden de ikke gjør annet enn å adle gråbyer! Sjekka lista til en av de store i RoEm for to dager siden og alle de første sidene var BARE barbar byer med 3000 poeng. Dere får bli sterke på en annen måte ellers så mister dere mye av den respekten dere har bland noen.

Tror ikke OIM klarer å hevde seg noe særlig nå, de synker og synker og taper jevnlig ganske greit med byer.

V-M-S er jo en stamme som kanskje burde følges litt med på, greit snitt på de i underkant 30 spillerne de har.

Wp er jeg sikker på at ikke kommer helt til topps. mange av de vet tydlighvis ikke at de spiller et krigs spill og ikke sims, de må snart skjønne at hvis du angriper folk så er det godt mulig å få noen angrep tilbake! For de kan jo ikke forsvare seg.

Det var vel noen av de stammene jeg mener at er verdt å nevne nå.

Håper dette var en grei post til å være første på V2, gjør så godt jeg kan i allefall. Vil gjerne ha kommentarer på meningene mine og om dere mener at noe om en stamme er helt feil, men ta det på en saklig måte så vi slipper en krangel med folks om ikke er skikket til å prate på forum.


PP.K
 

DeletedUser

Guest
veit ikke så mye om verden 2, har ikke fulgt med noe særlig, men veit hvertfall at jeg alltid kommer til å være en noob på V2 :D det er hvertfall min framtid på V2, hehe :D
 

Kaptein SorteBill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
RoEm lever jo enda, men er litt på vei nedover listene.
DE er litt spredt, og har noen egoistiske spillere som bare er sterke poeng messig siden de ikke gjør annet enn å adle gråbyer! Sjekka lista til en av de store i RoEm for to dager siden og alle de første sidene var BARE barbar byer med 3000 poeng. Dere får bli sterke på en annen måte ellers så mister dere mye av den respekten dere har bland noen.
PP.K

Hvis du tenker på Lord Ollis, har han tettet Clusteret sitt. Noe som viste seg nødvendig da flere begynte å ta gråbyer midt i clusteret.
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hei på dere.
Jeg er ganske fersk på forumet selvom jeg ikke er det i spillet.
Har spilt mye, men aldri giddi å lest forumet her av en eller annen grunn :eek:
Spiller nå bare på V2.

Leste ikke igjennom alle postene, men leste de første sidene og så litt hva dette dreide seg om.

Jeg tror at Elite har sitti på tronen så lenge at de lett kan undervurdere AriCa.
Tror også at krigen mellom de to store stammen vil bli begges "undergang", tror ikke de vil forsvinne helt men tape så mye tropper at en annen stamme med noen allierte kunne klart og ta mange byer av en/begge stammene.

Jeg tror også, som en tidligere nevnte, at Rome familien etterhvert vil bli oppløst.
Kommer jo litt ann på Granpa og Runinter, men selvom de blir her en stund så har jeg ikke helt troa på Rome.

Jeg tror at Elite og AriCa vil være på topp en stund til men etterhvert så vil de ikke bli så overlegne som de er nå, og dermed vil en/flere andre stammer få en mulighet til å ta igjen mellomrommet, noe jeg mener er bra!

Elite kan lett undervurdere AriCa? Vi har nå kriget med dem en god stund så vi ser at de har ferdigheter, så at vi "kan undervurdere dem" er vel litt ute av dato...

Det skal en hel del til for at en av de to største stammene på v2 faller. Tror nok det skal mer til enn tropper ja. De er jo bare å bygge opp igjen... Tviler på at verken Elite eller AriCa vil gå under innen ett år hvis alt fortsetter som det gjør.
 

DeletedUser

Guest
RoEm har vært i gjennom litt harde tider i det siste når det gjelder organisering og aktivitet, og dette er noe vi håper å få ordnet opp i.

Mer aktiv organisering og tettere samarbeid med allierte kan nok gi oss et lite dytt oppover igjen. :)
 

DeletedUser

Guest
Hvis du tenker på Lord Ollis, har han tettet Clusteret sitt. Noe som viste seg nødvendig da flere begynte å ta gråbyer midt i clusteret.

Jeg tenker meg at det enten er meg eller Jatorst.

Angående Jatorst så var det en annen som spilte kontoen før, så den som spiller nå kan ikke holdes ansvarlig for gråbyene.

I tillegg til dette vil jeg også bemerke at det at en spiller adler grått ikke nødvendigvis trenger å bety at spilleren er dårlig.
 

DeletedUser

Guest
Elite undervurdere

Det jeg mente at Elite kunne undervurdert AriCa var mest ment for tidlig i krigen eller akkurat da den startet.
Ja det skal MYE til for at AriCa og Elite faller, Elite har vokst seg store og sterke mens AriCa ble veldig store på merginga med AS.
Jeg tror ingen av de vil falle ATM, men kanksje om 6mnd.... Det er noe vi ikke vet før den tid kommer!
Kanskje får f.eks Glitter noen IRL trøbbel og ser seg nødt til å slutte og da mister jo Elite en dyktig spiller. Men dette kan jo også skje ganondorf eller hvem som helst!
 

DeletedUser

Guest
NikkoP, om du mener jeg(Jatorst) er best poeng messig, så kan vi jo ta en liten krig oss imellom? ;)

Jeg vil nyte det, men fra din side vet jeg ikke..

Have a good day! ;)
 

DeletedUser

Guest
NikkoP, om du mener jeg(Jatorst) er best poeng messig, så kan vi jo ta en liten krig oss imellom? ;)

Jeg vil nyte det, men fra din side vet jeg ikke..

Have a good day! ;)

Vi kan jo bare ta det vi to også da, vi som er naboer..
 

DeletedUser

Guest
jeg vet dette ikke har no med saken deres å gjøre men her er en oppdatering på topp 20 stammer :)


1 Elite : flink stamme :)
2 AriCa : den ariske rasen
3 -Rome- største rome :)
4 BIRKI ukjent
5 X-V : nye å forbedrede xig
6 RoEm : en sterk stamme
7 V-m-S : stilfullt vokser ba :)
8 OIM : ukent status
9 TTA klatrer raskt :)
10 NS : jeg liker ikke den stammen der jeg ^^
11 ~ROME~ : vokser litt :)
12 Føn : står stille :/
13 K-m-S :stilfullt
14 =ROME= rome stammen som står stille
15 OliCo stammen som klatrer til topps
16 GJ : nøytrale
17 SaD : på elite sin side?
18 Hugs : en tullestamme
19 -G- : vokser litt ^^
20 TTG : ukjent
 

DeletedUser

Guest
Ja, Luxury vi kan ta det senere, men først må jeg være like stor som deg vis ikke blir det feigt siden du er mere erfaren og jeg er lei spillet. :rolleyes:

Jeg driver med noe annet nå så chill til jeg er ferdig med det.

Du får bare has på nnoen av mine byer og det er de ved deg, resten kommer du ikke til å få tatt! :D
 
Topp