V4 champion vinneren er kåret

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
GeirS78 (Ex-Con & Wynja) er TW-Champions av v4!

Gratulerer så mye Are og Anita :jfornøyd: Det er veldig godt jobbet å vinne denne konkurransen og det vil bli skrevet inn i tw-historiebøkene. Dere vant for blant annet syke skillz og for at dere er en uslåelig dual ;)
Mange knallgode spillere har blitt slått ut. Dere vil heller ikke bli glemt :)

Tusen takk til alle som har stemt og diskutert i forbindelse med å kåre vinneren av TW-Champion v4.

Finalekampen endte slik:

GeirS78 (Ex-Con & Wynja) vs Johvij 24 - 19



Hvis noen ønsker å gratulere så er dere velkommen til det :) Og hvis vinnerne vil si noen ord så skal dere også få lov til det :)

Igjen: Gratulerer så mye med seier :)
 
Sist redigert:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Awww gid, jeg tror jeg dåner ass!

Jeg vil takke min mor og min far for de uanstendige handlingene som førte til at jeg er her den dag idag. Jeg tror ikke dem er så stolt av meg, men who cares? Jeg er jo tross alt TW-Champ :cool:

Takk til alle som stemte!

Og sånn for the record så er det klin umulig å ta meg når Anita er på samme kontoen:p
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer med Players champion Anita!:*

EDIT: Og seff Gratulerer til Are!! Tha king of tw!!
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer! :)

Tror nok Johvij hadde fortjent den en smule mer da men som sagt popularitet teller mest :p
 

DeletedUser

Guest
Øy, hva med den kjære KV'en som passa på i tide og utide? :(

Men grattis, Are og Anita! :D
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Er vel på sin plass å gratulere vinneren :)

Om johvij hadde fortjent den mer, er vel en helt annen diskusjon, og ikke minst vanskelig å avgjøre da begge sider vil skryte sin spiller opp i skyene. Nå har vi en vinner, så synes vi heller kan gratulere han/hun, istedenfor å kaste skygge over seieren :)
 

DeletedUser

Guest
Weeeeee, det var gøy! :D Tusen takk alle sammen :D bortsett fra dere som som tror vi ville tapt :eek: Dere kan gå og spille v4

Og takk til fyren som tok over etter oss da vi slutta :)

Og til Are. Ville ikke vært her uten deg :)
 
Topp