V5 profiler

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Her vil jeg lave en tråd med V5's største profiler. Ser gerne at der kommer gode og velbegrundede forslag :D
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Dette kaldes en placeholder :p For at blive optaget på listen skal man gøre noget ekstraordinært i V5 :cool:
 

DeletedUser

Guest
I denne verdenen er jo alt mulig, første verden med militærleir og kirke sammen. (Første leir med militærleir at all!) Pluss at det er flere profilerte spillere, som som oftest er med å forme verdenene her på .no som dropper ut. De vil sikkert prøve, men ikke aktivt som de ville gjort hvis de likte settingsa.

Derfor tror jeg at det kan bli mange overaskelser, og kanskje solistene som gjør det best ;)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Tenk om noen noobs stjeler navnet? :D

Var det ment mot meg som avslørte vårt navn :O?
ISåfall så kan de ikke forkortelsen, noen bokstaver jeg skal holde tett ;)

Trym, skal du og Tobben starte stamme? En fuggel plystret meg det i øret :)
 

DeletedUser

Guest
Vi bør ha meg der. Jeg er jo tross alt iniativtaker til Unreal som kommer til å dominere V5 fullstendig. Jeg og noen andre kommer sikkert også til å være "mentor" for noen av de kommende storhetene på .no.
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Vi bør ha meg der. Jeg er jo tross alt iniativtaker til Unreal som kommer til å dominere V5 fullstendig. Jeg og noen andre kommer sikkert også til å være "mentor" for noen av de kommende storhetene på .no.

Jeg kan også skære det ud i pap for alle jer der ikke har fanget det. (sorry jeg gør dig til syndebuk :p )

1. Du må have gennemført noget bemærkelsesværdigt
2. Selvfede personer undlades da de ikke er andet end tom luft
3. At få andre til at sige ting om en der ikke er sande sender dig på den infame liste der kommer senere (så lad være med at forsøge jer :p )
4. Jeg tager mig retten til at sortere og bekræfte alle påstande.

Et eksembel på en bedrift man kan forsøge at claime vil vel være første til at erobre en by ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan også skære det ud i pap for alle jer der ikke har fanget det. (sorry jeg gør dig til syndebuk :p )

1. Du må have gennemført noget bemærkelsesværdigt
2. Selvfede personer undlades da de ikke er andet end tom luft
3. At få andre til at sige ting om en der ikke er sande sender dig på den infame liste der kommer senere (så lad være med at forsøge jer :p )
4. Jeg tager mig retten til at sortere og bekræfte alle påstande.

Et eksembel på en bedrift man kan forsøge at claime vil vel være første til at erobre en by ;)

Jeg er dansk statsborger. (og stifter av Unreal) Holder det? :)
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Det holder at være dansk statsborger, men det at være dansk gør ikke en til en profil automatisk :D
 

DeletedUser

Guest
Vi bør ha meg der. Jeg er jo tross alt iniativtaker til Unreal som kommer til å dominere V5 fullstendig. Jeg og noen andre kommer sikkert også til å være "mentor" for noen av de kommende storhetene på .no.

Ved hjelp av å merge med LAW?
og masse rekrutering.
Kjør på Iskrem..

Kanskje du har funnet noe som passer til din spamme stil
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror nok jeg blir en stor profil på v5 :)

Men jeg begynner å bli litt ensom.. :|
 
Topp