V5 profiler

DeletedUser

Guest
Derfor tror jeg at det kan bli mange overaskelser, og kanskje solistene som gjør det best ;)[/QUOTE]

I strategispill som dette vil det være ekstremt vanskelig og overleve på egenhånd og være helt øverst i ranken. EN kan komme høyt, men ikke til topps alene.
Se på spill som Evony og SeaFight, ikke ulikt, men og nå toppen uten medhjelpere tror ikke jeg på.

Men moro er det uansett:D

LJ
 

DeletedUser

Guest
Derfor tror jeg at det kan bli mange overaskelser, og kanskje solistene som gjør det best ;)

I strategispill som dette vil det være ekstremt vanskelig og overleve på egenhånd og være helt øverst i ranken. EN kan komme høyt, men ikke til topps alene.
Se på spill som Evony og SeaFight, ikke ulikt, men og nå toppen uten medhjelpere tror ikke jeg på.

Men moro er det uansett:D

LJ

v4, arnold swarchenegger. Riktig nok ikke rank 1, men føler at Jin beviste at alt er mulig.
 

DeletedUser

Guest
Han ble vel ikke "targeted" av av en del spillere istarten når det var kritisk for han egentlig som solo spiller... Om enkelte stammer (les outlaw? spillere) hadde goitt gass der i sin tid hadde det ikke vært mulig for han tror jeg og overleve..


Om jeg tar alvorlig feil nå sier jeg bare sorry, men V4 historie er ikke mitt aller sterkeste felt, men mener han hadde litt IAP med de i sin tid...
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Han ble vel ikke "targeted" av av en del spillere istarten når det var kritisk for han egentlig som solo spiller... Om enkelte stammer (les outlaw? spillere) hadde goitt gass der i sin tid hadde det ikke vært mulig for han tror jeg og overleve..


Om jeg tar alvorlig feil nå sier jeg bare sorry, men V4 historie er ikke mitt aller sterkeste felt, men mener han hadde litt IAP med de i sin tid...

Han hadde noen personlige allierte i v4, hvor dem var fra Outlaw (Skygge i første omgang) ja.
Men ikke fikk han noen større aksjoner mot seg heller, mens han var på det kritiske punktet i spillet.
Støttet ham selv tidlig i spillet, med 50-60 timers reisetid :p
 

DeletedUser

Guest
Vel - sånt sett kan du jo bare midlertidig låse denne tråden, da det egentlig er for tidlig og se noen profiler som har bemerket seg i denne verdenen ennå :p

(Er ikke motstander av denne tråden, men kriteriene trådskaper satte for denne tråden er det jo ennå en stund til noen oppfyller ;) )
 

DeletedUser

Guest
Jeg er villig til å lære spam av iskrem :D Unreal: En usammenhengende haug med (u)erfarne spillere med en spammer i spissen. Hva kan gå galt?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
En 1 år gammel karamell. Pleier å virke det. :cool:

Damn, det skal jeg også prøve! Jeg bruker og gi 9 mnd gamle, men de sier at den er litt rar i konsistensen!
Takk!

Men nå, *tatttaatataaaa* tilbake til topic :)
 
Sist redigert:
Topp