V5's konge og dronning..

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
runinter
Poeng: 5.017.223
Rangering: 1
Beseirede motstandere: 46.211.913 (4.)
Stamme: -NB-

Hyllhyll! Rune og Cleo :jkul:

Førstemann har nå nådd 5 mill på V5. Hvem blir nestemann og hvor lang tid tar det før noen andre klarer dette på denne serveren?
 

DeletedUser

Guest
syntes dette bare blir for dumt eg... Ble ingen gratulasjon for de som først nådde 1 mill, eller 100k, så hvorfor bare plutselig Gratulere Ruinter nå som han får 5 mill poneg?
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Du synes det ja. Men det får du i grunn bare synes også. Kan ikke si det bryr meg nevneverdig :)

Er faktisk annlegg for diskusjon også om du ser den nederste linja i førsteposten. Så får du velge selv om du vil svare på det eller ei.
 

DeletedUser

Guest
gratulerer. er greit å gratulere folk litt innimellom :D
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Hehe gratulere Rune og Cleo, for å gjøre det ingen andre i v5 har klart å gjøre så langt :D :eek:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Må du virkelig kverulere på ALT sindick... Er du ikke fornøyd med gratulasjons tråden ? Stå over den da vell ! Blir ikke du gratulert? Lag en til deg selv da vell! ingen tar skade av denne tråden så bare overse den dersom den er så nytteløs og idiotisk :) Takk for meg, dette er en diskusjon jeg VIRKELIG ikke tar videre


Gratulerer Runinter! :) en stor bragd uten tvil ! :) Vellfortjent ! :D

Ps cleo er søt, og rune er HUNK ! :D
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Har dere ikke noe konstruktivt å komme med i en gratulasjonstråd, så får dere heller la være å poste, og heller ta ut frustrasjonen ingame hvor det hele avgjøres.

For min del ønsker jeg å gratulere Runinter med å ha nådd 5 mill-grensen :)
 
Topp