v7 bugs

DeletedUser

Guest
Heisann heisann!

noen bugs på v7:confused:

her er noen :D

Hvor er venner:confused:

merker at bildet beveger seg noen ganger når man trykker på forskjellige knapper :eek:
feks. når man trykker på kartet så flytter skjermen seg litt mot venstre... bruker opera :jfornøyd:
 

DeletedUser

Guest
Åja :) så ikke den -.-

Kartet kan dras bortover ja, men hele bildet flytter seg mot venstre... ikke kartet men hele siden :O
 

DeletedUser

Guest
er vel heller at hele siden blir breiere og slik er det bare (for å få plass til allt)
Men siden skal alikevell være midstillt. hold Ctrl+scroll ned med musa så ser du det kansje bedre?

jeg har sett en annen bug, om man trykker på en by som man tidligere har angrepet og har rappporter fra, kan man se en liste over rapportene fra de siste angrepene (slik er det også på andre verdener)
Problemet her er at det står på mange linjer

F.eks
PokeMonk
(Pokemonks
Landsby)
angriper
barbarlandsby
(123|
123)K44

ja dette er faktisk slik det står til meg, står det mellom 7 linjer (V7) og 1 linje (gammel versjon) så går stemmen min til 1 linje. For ordens skyld
 

DeletedUser

Guest
Jeg har et problem når jeg bruker iphone på tw versjon 7. Det er umulig å trykke på en landsby på kartet. Misstenker at det har noe med det nye fancy greiene med at man kan dra rundt på kartet i versjon 7. Jeg prøvde å gå på instillinger, og huke av for klassisk grafikk, men jeg merker ingen forskjell :confused:. Prøvde å huke av og på klassisk grafikk igjen på pc'n når jeg kom hjem, og ser fortsatt ingen forskjell på hvordan kartet fungerer.

Dette er altså på iphone uten mobilversjonen (gidder ikke aktivere premium enda).
 

DeletedUser

Guest
Spør du meg burde det gå ann å spille på mobil uten premium, så hadde vært kjekt om noen kunne sett på problemet :)
 

DeletedUser

Guest
Funker fint det! Har prøvd både med og uten prem, og det funker like bra! :cool:

Dette kommer igrunn helt an på hvilke nettleser du bruker mobilen og hvilken versjon du har av den. Det kan rett og slett fungere for enkelte men ikke alle. Og om du har problemer med å få det til å fungere så anbefaler jeg deg på det sterkeste å sende en ticket.
 

DeletedUser

Guest
utennavnf.jpg


Forskjellsbehandling!! :(:(:(:(:(
 

Free Name

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Når man er på kart og har lavet en gruppe, vælger "administrer grupper", så kan man ikke redigere i de grupper man har lavet.
 

DeletedUser

Guest
Er det slik at du ikke kan klikke på "rediger" eller?
Ellers så kan det jo være at du glemmer å trykke på "legg til" etter du har skrevet inn stamme/spiller/landsby :)
 

Free Name

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er det slik at du ikke kan klikke på "rediger" eller?
Ellers så kan det jo være at du glemmer å trykke på "legg til" etter du har skrevet inn stamme/spiller/landsby :)

Det er når jeg klikker på "rediger", at der ikke sker noget.

eller. dvs. det ser ud til at der kommer en brun streg neders i browservinduet, lige under hvor der står "support"


Just found out, it´s Fire Fox, it works in IE :(
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Det er når jeg klikker på "rediger", at der ikke sker noget.

eller. dvs. det ser ud til at der kommer en brun streg neders i browservinduet, lige under hvor der står "support"

Hmm... funker fint hos meg. Har du prøvd med en annen nettleser?
 
Topp