VA - Screen of the Week

DeletedUser

Guest
Week 12
[spoil]
2052vyq.jpg
[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
er så feil dette her..... ikke start en sånn her tråd med mindre du har skikkelig info! Gir vel blanke i hva de heter på skype
 
Sist redigert av en moderator:

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Kult! Her er resten av de interne kunngjøringene våre:

[SPOIL]
VAlogosig.png



Questions? Contact Deus. or Repentance Requiem

Or ask on skype.


Memberlist
[SPOIL]
memberlist-1.png
[/SPOIL]


Stian2.png
[/SPOIL]
 

DeletedUser

Guest
Tror jeg har sendt forespørsel om at dette skulle oppdateres rett etter jeg starta, ingenting har skjedd, ingen gidder å bry seg(ikke jeg heller, for den saks skyld :p)
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Tror jeg har sendt forespørsel om at dette skulle oppdateres rett etter jeg starta, ingenting har skjedd, ingen gidder å bry seg(ikke jeg heller, for den saks skyld :p)

eg spurte de når eg kom inn på MakingOutWithGod også, men ingenting skjedde :p
 

DeletedUser

Guest
Excelen til Mr. GW er teit, så er det så stress å lage nytt eller endre bilde av excelarket.. Det er grunnen til at det er sånn :) btw av all info som kunne lekket ut på forumet var jo dette ganske nyttig :)
 

DeletedUser

Guest
skulle nesten tro det var en stammemedlem som gjorde det for at vi skulle få litt fokus på oss for en gangs skyld, vi er jo ikke så velrepresentert her på forumet :eek:
 

DeletedUser

Guest
og folk lurer på hvorfor de blir targetet tidlig i en verden...... har ingenting med at de fremhever seg... har vel mest med den arrogante selvhøytidige holdningen...... de liker ikkje snipe..men snipe gjør iallefall jobben sin selv..... ¨håper det hagler incs mot dere :)
 

DeletedUser

Guest
Seff gjør Snipe jobben sin selv, de har jo haugevis med flere medlemmer enn oss. Vi derimot, har et behov for allierte.
 

DeletedUser

Guest
vel...etter å ha telt over så har snipe hatt 29 medlemmer innom stammen...dere 23.... men siden dere har så uffatelig mer individuelle skills så burde vel det være mer enn nok for dere?
 
Topp