VA - Screen of the Week

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Hvorfor i sensurert, unnskyld ordbruken, sier folk at jeg er han Wikispeaks?
Det er ikke meg:confused:
 
Sist redigert:

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Fint å vite at alt står bra til med moderator-rettighetene dine Joakim ! :)

Raskt ute som vanlig med beskyldninger om juks, ja? Men nok en gang tar du feil.

Når man failer og poster under feil nick er det jo ikke så rart at det blir oppdaget, da. Jeg er ikke bare forumtroll, jeg er også forumninja - dette er andre gang du driter deg ut og poster som RF i stedet for Wikispeaks.

RFleaks.png


Ikke alle misbruker sine rettigheter, vet du.
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Haha, well done, posten lå vel der, tja, i 5 sekunder? ;) Andre gangen er det ikke og at jeg driter meg ut kan så være fra ditt perspektiv. Du har tydeligvis noen medlemmer som ikke er .. Tja... Så fornøyd med stammen sin?
 

DeletedUser

Guest
Thihi! La meg komme med ein spådom; Jokke og Daniel kjem til å spele i samme stamme på v9 elns :D
 

DeletedUser

Guest
Forresten, siden bilder fra VA forumet er så populære for tiden så tenkte jeg at jeg kan dele noen i ny og ne :)

[SPOIL]
Photodes2071219AM.jpg
[/SPOIL]

Det der er Tranxz' frokost den 20. Desember 2010 :D
 
Sist redigert av en moderator:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Er det bare jeg som reagerer på at regelbrudd blir tatt opp på forumet, med to moderatorer sin velsignelse i tillegg?

Greit nok at dere spiller på denne verdenen, men prøv likevel å gå foran som ett godt eksempel. Lever ticket når det blir begått regelbrudd, ikke post det på forum.

Og RF... *Facepalm*
 

DeletedUser

Guest
Hva i alle dager gjør frokosten min på politikk og propaganda forum?

Satt og rotet gjennom gamle tråder og tenkte at det var så bra at det måtte deles:jfornøyd:

Var det allierte du kalte det Rectum?

Kjøttskjold=alliert?

Cresta har fungert som kjøttskjold for oss i det siste ja mtp lederne har sluttet og det bare har vært kaos der. Synd egentlig ettersom de fungerte utmerket som allierte tidligere.
 

DeletedUser

Guest
Som Gåsegutten sier, så er det vel best å ikke diskutere dette mer her, siden det strider imot reglene det også(?)
Så vi lar teamet ta seg av resten, uansett om passord er gitt bort eller hacket, så spiller ikke det noe stor rolle.
 

DeletedUser

Guest
Da setter vi en slutt på pratet dere har holdt på med i natt.. Slike ting skal taes opp gjennom ticket systemet.
 

DeletedUser

Guest
Da setter vi en slutt på pratet dere har holdt på med i natt.. Slike ting skal taes opp gjennom ticket systemet.

Takk! Lei av å høre om det. Barnslige diskusjoner om hvem som jukser, hvem som er hvem og hvem som logger inn på hvem sin konto. Bare for å drite hverandre ut.
 

DeletedUser

Guest
Bevis for at noen jukser er ikke "barnslige diskusjoner". Hersketeknikker kan du ta foran speilet.
 

DeletedUser

Guest
Ja, enig med alle, kjedelig å gjøre en tråd aktivt når en profilert gammel spiller blir tatt for å ha hacket en konto, hva er poenget med å gjøre forumet mer aktivt liksom, det er jo bare helt teit.

Men ontopic, kommer det mer info snart? Folk snakker om at det er mer som kommer til å bli lagt ut :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
For de som ikke viste det, før RF gikk inn i HG så søkte han til VA. Men der fikk han avslag.

Er dette en fortsettelse av at RF er fornermet fordi at han ikke fikk inn i VA? Merket at han haten VA, sannsynligvis fordi at han fikk avslag, på HG forum i sin tid.
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
/me liker spekulasjoner

Du liker vel VA du også Ole? ;)

Kan gi deg en påminnelse om du har glemt det:



MakingOutWithGod drar fra VA
MakingOutWithGod i dag klokken 18:40
Hate me for what I do.

Jeg er fortsatt på deres side.
Kracked i dag klokken 19:15
Det er du **** ikke når du bare leaver stammen sånn.
Hadde det hvert opp til meg så hadde du hvert den første som skulle forsvinne fra denne serveren nå ...
 
Topp