Varg mot resten.

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
en annen ting jg bare MÅ kommentere er følgende:

jeg har ved flere anneldinger nå sett at varg kaster ut spillere vi plukker byer fra så det ikke skal syntes på statestikkene, det er bare tragisk. Helt tragisk, dr. fire soul som vi har lekt med idag har nå blitt kastet ut siden han har mistet byer til oss.

Helt tragisk, tenk hvis vk hadde gjort det når dere holdt på som værst, da hadde vi ikk hatt medlemmer igjen;)

vi mistet alle byer, men sto sammen og imot, noe dere må lære dere. samhold gjør sterk. istedet for å støtte så kaster dere ut.

Helt tragisk å manipulere stats på den måten. det sier veldig mye om stammen deres, eller egentlig alt:eek:

det er de som sitter på toppen, så er det de andre...
 

DeletedUser

Guest
Et godt poeng.

Jeg mistenker nå at Vargspillerne nå kriger "solo" og det bør ledelsen der snarest gjøre noe med. Ja.

Det er på tide å sette seg rundt planleggingsbordet og jobbe. Det er jo forskjellen på en stamme og en enkelt spiller. Fortsetter denne holdningen til disse krigene som raser, så vil Varg gå ned. Det hjelper ikke med gode navn hvis man ikke greier å organisere seg?
I tillegg må definerte mål planlegges og tas ut.

Dette gjelder seff alle parter i krigen. Jeg syntes at resultatet begynner å snu litt her ja. Blir spennendeå følge resten
 
Sist redigert av en moderator:

ghost68

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Et godt poeng.

Jeg mistenker nå at Vargspillerne nå kriger "solo" og det bør ledelsen der snarest gjøre noe med. Ja.

Det er på tide å sette seg rundt planleggingsbordet og jobbe. Det er jo forskjellen på en stamme og en enkelt spiller. Fortsetter denne holdningen til disse krigene som raser, så vil Varg gå ned. Det hjelper ikke med gode navn hvis man ikke greier å organisere seg?
I tillegg må definerte mål planlegges og tas ut.

Dette gjelder seff alle parter i krigen. Jeg syntes at resultatet begynner å snu litt her ja. Blir spennendeå følge resten


så så Nofjon, nå må du ikke glemme at du er pensjonist - må ikke fortelle ulven hvor skapet skal stå
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Dato Hendelse
14.12.
16:40 Dr. Fire Soul forlot stammen.

kan da ikke se her, at han er kastet ut ;)
 

DeletedUser

Guest

Det var et svar på en påstand fra deg, og poenget står å lese i det samme svaret.
For å definere dette svaret da, så var poenget at disse stammene ikke har merget seg til topps, men de har vært der hele tiden. Poenget var da også å tilbake vise din uttalelse, da den er dokumenterbart feilaktig. Hadde du hevdet at mergen bare økte denne avstanden, så hadde svaret mer korrekt.

Da skjønte du poenget?

Jada Ghost, men du vet hvordan det er.. Tror jeg er i abstinensfasen atm :D
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
takk for svar amstaff;) regner med at han forlott stammen siden dere ikke støttet han dessverre;) ihvertfall den intel jeg får her;)

rett meg hvis jeg tar feil;)

Alexi
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Side 1:
Tribes: ~VK~
Players:

Side 2:
Tribes: VARG
Players:

Timeframe: Siste måned

total erobringer:

Side 1: 487
Side 2: 1,189
Forskjell: 702

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 55
Side 2: 47
Forskjell: 8

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 2,150,204
Side 2: 6,789,261
Forskjell: 4,639,057

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 504,610
Side 2: 352,710
Forskjell: 151,900

image.php
 

Lettnavn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
takk for svar amstaff;) regner med at han forlott stammen siden dere ikke støttet han dessverre;) ihvertfall den intel jeg får her;)

rett meg hvis jeg tar feil;)

Alexi

Du tar egentlig ganske feil. Om han har fått nok støtte, det vet jeg ikke, men det er ihvertfall ikke grunnen til at han forlater oss.
 

DeletedUser

Guest
merker at alle stammene som er mot varg legger ut stats med bare sin stamme istedenfor å ta med hele "alliansen" sin eller hva enn de kaller seg, og at Pals ikke har fått være med på noen av statestikkene siden førstesiden :( dere kan vel kanskje starte å ta med alle stammene som er med i krigen før dere klager over at enkelt spillere ikke er med på statestikkene? :0

Side 1:
Tribes: VARG
Players: Dr. Fire Soul

Side 2:
Tribes: Celest ~VK~ UnderD PALS
Players:

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 269
Side 2: 227
Forskjell: 42

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 2,246,833
Side 2: 1,978,221
Forskjell: 268,612

image.php

og se på det, Varg leder selvom Dr. Fire soul var med :0
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
takk for svar amstaff;) regner med at han forlott stammen siden dere ikke støttet han dessverre;) ihvertfall den intel jeg får her;)

rett meg hvis jeg tar feil;)

Alexi

"Dr. Fire Soul:dei som faktisk har sendt støtte skal ha takk, men trekk dei tilbake nå for jeg er ute av v4 innen veka og vil ikke ødelegge stattestikken mer en jeg har gjort

takk for en fin tid her :)"
Redigert av Dr. Fire Soul den 14.12. klokken 16:40

Evt spioner kan bekrefte dette, under "Support"!
 

DeletedUser

Guest
takk for svar amstaff;) regner med at han forlott stammen siden dere ikke støttet han dessverre;) ihvertfall den intel jeg får her;)

rett meg hvis jeg tar feil;)

Alexi

jeg forlot VARG fordi jeg ikke ville ødelegge for dei og jeg sjønte at min tid på v4 var kommet.
Når du er så gammel som jeg skal du egentlig springe etter jenter på fritida og ikke sitte inne på datan og nerde seg,
så jeg vil si takk for en fin tid på v4 og lykke til videre ;)
 

DeletedUser

Guest
jeg forlot VARG fordi jeg ikke ville ødelegge for dei og jeg sjønte at min tid på v4 var kommet.
Når du er så gammel som jeg skal du egentlig springe etter jenter på fritida og ikke sitte inne på datan og nerde seg,
så jeg vil si takk for en fin tid på v4 og lykke til videre ;)

Takk det samme og lykke til i RL. ;)
Finner jeg gåstolen min, så skal jeg jammen bli med å løpe etter de jentene. :D
 

DeletedUser

Guest
det er bare å henge seg på Noffe ;)
PS: kansje skaffe seg en rullestol o_O
 

DeletedUser

Guest
jeg forlot VARG fordi jeg ikke ville ødelegge for dei og jeg sjønte at min tid på v4 var kommet.
Når du er så gammel som jeg skal du egentlig springe etter jenter på fritida og ikke sitte inne på datan og nerde seg,
så jeg vil si takk for en fin tid på v4 og lykke til videre ;)

HADDE jeg alderi trodd jeg skule lese :eek:
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
2000 sverd og 2000 spyd er ikke mye å få i støtte da spør du meg, når man blir angrepet i så og si alle byene sine... og disse kom 2 dager etter at posten ble lagt ut på forumet...:rolleyes:
 
Topp