Varg mot resten.

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
legg ut stats om vk vs varg.

har en mistanke om at unkownsolider sine herjinger med noen få palsmedlemmer de siste dagene slår hardt ut på denne statestikken, og legg ut for siste mnd. jeg sier ikke at vk har tatt flest byer, men vil bare se. greit å få oversikten;)

Alexi lalas:D
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: VARG
Players:

Side 2:
Tribes: ~VK~
Players:

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 13
Side 2: 12
Forskjell: 1

image.php



Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 83,018
Side 2: 107,536
Forskjell: 24,518

image.php
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Amstaff

Ble medlem: Jul 2009
#22 I går, 20:41 Topp
Alexi: Like "cocky" i oppførselen som meg?
__________________

Vi er fryktede!!

Hehe amstaff:p man lærer av de beste vøttu, og du vet det og heve standarden;)

Alexi lalas:cool:
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Da har jeg lært meg dette, og sitter her stolt som få:p man lærer noe nytt hver dag har jeg hørt;)

Side 1:
Tribes: ~VK~
Players:

Side 2:
Tribes: VARG
Players:

Timeframe: Siste måned

total erobringer:

Side 1: 488
Side 2: 1,195
Forskjell: 707

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 51
Side 2: 49
Forskjell: 2

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 2,136,556
Side 2: 6,857,143
Forskjell: 4,720,587

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 467,003
Side 2: 369,024
Forskjell: 97,979

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: UnderD
Players:

Side 2:
Tribes: VARG
Players:

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 80
Side 2: 44
Forskjell: 36

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 691,829
Side 2: 375,175
Forskjell: 316,654

image.php
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Må du ikke glemme nå at vi er i krig mot 3 andre feige store stammer.

dummest jeg har hørt noen gang, her legger dere ut en statestikk som gjelder fra tidenes morgen. SKal jeg da komme med denne frasen her: vk sloss med area/outlaw/skygge/celest og aces (sikkert noen mergs jeg har glemt på veien) på en gang på 4 fronter i mange mange mnd, og det er derfor den er som den er?:p

Vi følger statestikker som nå er for den siste mnd, da ting forandrer seg hele tiden, og ikk glem at dere fortsatt er mye større en oss andre, dere sloss ikke engang på 4 fronter som vi i vk gjorde i lang tid, så den unnskyldningen der kan du bare svelge i deg;)


Men ser at dere har begynt å unnskylde dere, komme med bortforklaringer osv. det er da en finfin ting:cool:

Alexi lalas
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
og hvorfor er vi feige? det må du utdype veldig mye mer en bare å slenge det ut sånn.. håper det kommet noe smart og velformulert fra deg nå;)
 

DeletedUser

Guest
og hvorfor er vi feige? det må du utdype veldig mye mer en bare å slenge det ut sånn.. håper det kommet noe smart og velformulert fra deg nå;)

hmm, de har vel ikke tid til all den fine clustringen dere gjorde lala :D
Ganske idiotisk av han å komme med en sånn kommentar, Ghost68 skal ha mye skryt for å opprettholde topp 5 så lenge under krig, har ikke sjekket ODD'en hans så jeg vet ikke hvor mye incs han har hatt. Men Varg har så sykt mange (erfarne) spillere i stammen så de burde klare bedre enn med 1 krig om gangen. :)
 

DeletedUser

Guest
Og gje meg ein grunn til at me skal bry oss?

Det trenger du ikke. Du gjør jo det uansett ;)

VK kan vel neppe kalles feige syntes jeg. De står i mot.
Dette er vel mer et spørsmål om fokus fra Varg, eller mangel på fokus? Kriger de u-koordinert på mange fronter, eller fokuserer de på et mål for størst mulig effekt? Fra utsiden ser det ut som det er mangel på fokus, og det bør nok Varg være forsiktige med..
 

DeletedUser

Guest
At Amstaff synes det er feigt at nokon stammar ikkje mergar seg til topps men vil krige istedet så kan han få lov til det uten at eg (eller nokon andre ein deg og din loverboy, Reisverket) vil bry seg.
 

DeletedUser

Guest
At Amstaff synes det er feigt at nokon stammar ikkje mergar seg til topps men vil krige istedet så kan han få lov til det uten at eg (eller nokon andre ein deg og din loverboy, Reisverket) vil bry seg.

Vel. Disse stammene var på topp lenge før en merge, så det argumentet holder nok ikke dessverre.
Resten av dine utsagn er rapportert, hvis det har noen interesse?
 
Sist redigert av en moderator:

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Det trenger du ikke. Du gjør jo det uansett ;)

VK kan vel neppe kalles feige syntes jeg. De står i mot.
Dette er vel mer et spørsmål om fokus fra Varg, eller mangel på fokus? Kriger de u-koordinert på mange fronter, eller fokuserer de på et mål for størst mulig effekt? Fra utsiden ser det ut som det er mangel på fokus, og det bør nok Varg være forsiktige med..

jeg tror de mangler ledern sin jeg nofjon;) jeg venter på at twastats skal oppdatere seg så skal jeg legge ut en ny stats, da skal du se at vi har tatt 7-8 nye varg byer idag.

Alexi lalas
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
VK kan vel neppe kalles feige syntes jeg. De står i mot.
Dette er vel mer et spørsmål om fokus fra Varg, eller mangel på fokus? Kriger de u-koordinert på mange fronter, eller fokuserer de på et mål for størst mulig effekt? Fra utsiden ser det ut som det er mangel på fokus, og det bør nok Varg være forsiktige med..


Dette begynner vel å bli rimelig oppbrukt nå...har hørt dette siden de begynnte å krige mot de.
Om de ikke ville fokusert på krigen mot ~VK~ så burde den vel heller aldri blitt startet?
Mulig det var en strategisk bommert fra den tids ledelse?
 
Topp