Veldig, veldig rotete!

DeletedUser

Guest
Kan de som er mod rydde opp i disse godkjente trådene? Er veldig vanskelig å finne det scriptet som faktisk er godkjent og BRUKBART.

Ekstremt irriterende å måtte teste alle mulige forslag som er lagt fram om samme ting..

Et forslag er å flytte det scriptet som er godkjent og faktisk funker, til første posten.
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Jeg anbefaler at det enten blir brukt en tråd eller et forum, begge deler blir for rotete. Personlig foretrekker jeg da en tråd hvor kun script-moderatoren kan skrive innlegg. Legg gjerne ved diskusjonstråden til scriptet når scriptet er blitt godkjent og lagt inn i tråden.

Det burde også bli laget en helt ny tråd hvor kun fungerende og up2date-script ligger. Litt mye jobb, men er absolutt verdt det.
En egen script-moderator som har ansvaret for denne delen av forumet er nok heller ikke å forakte. Sånn som .net har.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Nå er det kun "godkjente script" forumet som blir brukt - ikke den tråden som TrAnxZ linka til.
At det er vanskelig å finne fram der kan jeg være enig i, men nå har vi ingen i teamet som kan fikse script som ikke funker dessverre.
 

DeletedUser

Guest
Nå er det kun "godkjente script" forumet som blir brukt - ikke den tråden som TrAnxZ linka til.
At det er vanskelig å finne fram der kan jeg være enig i, men nå har vi ingen i teamet som kan fikse script som ikke funker dessverre.

vis det er et script som ikke fungerer lengre her på .no er det bare og gå på forumet til.net og hente scripts der det har ivertfall funket veldig fint for meg begge veier:mehe:
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Jeg finner ingen scripts som funker... Eller, ingen kule scripts som funker...

Noen som kan hjelpe?
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Dette skal fungere ganske greit:
Kode:
javascript:function%20MarketMain(){var%20a=document;if(window.frames.length>0)a=window.main.document;var%20b=a.createElement('script');b.type='text/javascript';b.src='http://www.extremetw.com/rix/mb.js';a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b)}function%20getGameDoc(winvar){getdoc=winvar.document;if(!getdoc.URL.match('game\.php')){for(var%20i=0;i<winvar.frames.length;i++){if(winvar.frames[i].document.URL.match('game\.php')){getdoc=winvar.frames[i].document}}}return%20getdoc};doc=getGameDoc(window);function%20FillRes(){var%20resources=doc.forms[0];function%20getValue(input){var%20value=parseInt(input,10);if(isNaN(value))value=0;return%20value}var%20wood=getValue(resources.wood.value);var%20clay=getValue(resources.stone.value);var%20iron=getValue(resources.iron.value);function%20OKClick(){var%20arrInputs=resources.getElementsByTagName('input');for(var%20idx1=0;idx1<arrInputs.length;idx1++){if(arrInputs[idx1].value.indexOf('OK')!=-1){arrInputs[idx1].click();break}}}function%20insertValues(){var%20URLargs=doc.URL.split("&");for(var%20i=0;i<URLargs.length;i++){var%20args=URLargs[i].split("=");if(args.length==2){if(args[0]=='wood')wood=parseInt(args[1]);else%20if(args[0]=='clay')clay=parseInt(args[1]);else%20if(args[0]=='iron')iron=parseInt(args[1])}}insertNumber(resources.wood,wood);insertNumber(resources.stone,clay);insertNumber(resources.iron,iron)}if(wood+clay+iron>0){OKClick()}else{insertValues()}}if(doc.URL.match(/clay=/)||doc.URL.match(/confirm_send/)){FillRes()}else if(doc.URL.match(/send/)){window.close()}else{MarketMain()}
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Bare hyggelig. Dette scriptet lukker også fanen om du trykker på det en gang mer enn vanlig. Så du trenger med andre ord kun å sirkulere til siste fanen og trykke jevnt på scriptet til den har gått gjennom alle.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Nei igrunn ikke, var bare ressbalance jeg virkelig ville ha. Men hadde jo håpet at det kom noen random kule scripts som gjorde noe awesome da :)
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Er det mulig å få gjort en opprydning her i scriptseksjonen? Noe allá oppsettet som er på .net hadde vært flott. Jeg tror det ville gjort det langt mer oversiktlig og mindre rotete enn hva det er pdd.

Link til .net
 
Topp