Besvart Verden 19 - Oppstart?

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Dakapo, du sa selv at oddetal var uten flagg og partall var med flagg, nu får du farsken meg holde den sann. Og siden du endrer dette er det da flagg på hver eneste verden?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Dakapo, du sa selv at oddetal var uten flagg og partall var med flagg, nu får du farsken meg holde den sann. Og siden du endrer dette er det da flagg på hver eneste verden?

Forandring fryder er det noe som heter. Flagg er vel ikke akkurat det verste som kan være på en verden akkurat. :) Og nei, ikke alle verdener skal ha flagg.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Men flaggene gir en stor fordel til kontoer som har blitt spilt på flaggverdener før, og siden min konto (fyllesamen) ikke klarer flagg på en verden til siden vi tot sitter med 400 byer tot. Så jo jeg syns det er ganske ille å ha flagg verden 2 ganger på rad.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Men flaggene gir en stor fordel til kontoer som har blitt spilt på flaggverdener før
og siden min konto (fyllesamen) ikke klarer flagg på en verden til siden vi tot sitter med 400 byer tot.
Nå er jeg hverken for eller mot flagg på denne verdenen, men slik du fremstiller argumentet ditt er det faktisk det samme om det er flagg på denne verdenen eller ikke. For slik du selv påpeker, vil du ikke ha muligheten til å spre ut flaggene dine over flere verdener samtidig, og det vil også gi andre muligheten til å samle opp flagg denne verdenen, uten at kontoer som dine (som allerede spiller på en annen flaggverden) har en fordel fra før av.

Uansett, flagg til eller fra er det samme for meg, litt variasjon er nå greit. Det gjelder de fleste innstillinger.
 
Topp