verden 24 top 10 *ehm* brukere...

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Mye gratis PP ute og går da, isåfall ;)

At f.eks. din by vokser med 1918 poeng på ni timer, har noe med PP å gjøre.
http://no.twstats.com/no24/index.php?page=village&id=85
2015-12-03 17:09 4408 +1918 9h Ukjent

Om du har noen andre kule tips til å få sånn mirakuløs raskt vekst på byen din, må du nesten tipse meg om triksa ;)

du kødder ja? PÅ v24 før jeg ble adla mæ ned så hadde jeg 8byer med ressfelt 30 og marked 20. Solg så mye ress til at jeg ble lei av å selge. sparte opp te 48k pp på 3 DAGER.¨¨

JEG HAR ALDRI I MITT LIV KJØPT PP I TW (jo kanskje når jeg gikk i 8ende og brukte sånn 40kr for 200 pp) ALDRI I LIVET
 
Sist redigert:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Jeg har tjent 40.000 pp ved å selge ressurser på v23, dette er mens jeg har befunnet meg på topp 25 mesteparten av tiden.


1) Nei, som jeg allerde har sagt flere ganger i denne tråden, det er ikke de på topp 10 som har brukt mest pp, selvølgelig er en god del av dem på topp 10 lista over pp-bruk, men du har også spillere som har brukt relativt(da snakker vi ift de største forbukerene) lite pp på v24. Etter bonus-medaljer ved pp bruk har antallet blitt redusert drastisk, men det er likevel noen få som ikke har pp-horet til 1000.

2) Det andre avsnittet i posten din viser bare meg at du (sannsynligvis) ikke har fulgt med så godt på de nyere verdnene, det befinner seg flere vinnere(utenom bohic) på topp 10.

Å selge ress hadde jeg ikke tatt med i beregningen, nei. Ikke at det at det er mulig å kjøpe og selge ressurser minker problematikken.

Godt mulig det finnes noen vinnere der også, som sagt ikke full kontroll på alle sammen. Så er spørsmålet, er de vinnere fordi de er gode spillere, eller har de kjøpt seg til topps der også? Det er åpent spørsmål.

Det gjenstår å se om de som ligger i toppen nå klarer å utnytte den enorme fordelen de har kjøpt seg i starten. Man bør i alle fall kunne forvente seg en viss prestasjon.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
du kødder ja? PÅ v24 før jeg ble adla mæ ned så hadde jeg 8byer med ressfelt 30 og marked 20. Solg så mye ress til at jeg ble lei av å selge. sparte opp te 48k pp på 3 DAGER.¨¨

JEG HAR ALDRI I MITT LIV KJØPT PP I TW (jo kanskje når jeg gikk i 8ende og brukte sånn 40kr for 200 pp) ALDRI I LIVET

Om du sier så..
 
Topp