Verden 8 er her!

DeletedUser

Guest
første tråden her.. og du MÅÅÅ spamme ^^, :D vetle, vetle vetle..
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg har ikke lest instillingene, men jeg blir med uansett! :D

Edit: Jeg så nå at instillingene ikke hadde kommet enda :p
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Så fint at .no ødelegges av altfor mange verdner. Trenger ikke flere verdner. Det vi trenger er speed runder for .no og classic runder som varer i 2ish måneder. Flere verdner i dette tempoet ødelegger bare serveren. Er jo bare å se på medlemstalla. De synker hele veien med dette styret.
 

DeletedUser

Guest
Så fint at .no ødelegges av altfor mange verdner. Trenger ikke flere verdner. Det vi trenger er speed runder for .no og classic runder som varer i 2ish måneder. Flere verdner i dette tempoet ødelegger bare serveren. Er jo bare å se på medlemstalla. De synker hele veien med dette styret.

QFT...
 

DeletedUser

Guest
Agreed brann, burde være noe ala classic dette, Nå er hvertfall v7 doomed for flere medlemmer.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Så fint at .no ødelegges av altfor mange verdner. Trenger ikke flere verdner. Det vi trenger er speed runder for .no og classic runder som varer i 2ish måneder. Flere verdner i dette tempoet ødelegger bare serveren. Er jo bare å se på medlemstalla. De synker hele veien med dette styret.

Dritt på medlemstallene da! Pakker ftw!!!!!!!!!!!!!!!!:eek::cool::D:);)
 

DeletedUser

Guest
Så fint at .no ødelegges av altfor mange verdner. Trenger ikke flere verdner. Det vi trenger er speed runder for .no og classic runder som varer i 2ish måneder. Flere verdner i dette tempoet ødelegger bare serveren. Er jo bare å se på medlemstalla. De synker hele veien med dette styret.

QFT!!!
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg tror ikke at det er antall verdner som har mest med at antallet medlemmer synker. Jeg syns det er flott med en ny verden, det var jo på en måte verden 8 som gjorde at jeg begynte igjen selv om jeg kom en uke for tidlig og startet på v7 istedet :p
 

DeletedUser

Guest
Verden 7 har ikke fylt ut midtkontinentene enda. Hva i all verden bruker dere pengene til Innogames på tull som dette, verden 7 fyller jo alle behovene for denne verdenen så fort.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
v7 suger, innogames har innsett at den verdenen suger... så dem innfører v8 for å tilfredstille dem som kan dette spillet, og bryr seg ikke om å få opp medlemstalla så dere randoms skal kunne eie noobs vet dere... Let the premades begin!
 

DeletedUser

Guest
tusentakk pabben :D jeg gleder meg :D

Bare 6 dager til :D

høy speed, null kirke, :D

Det blir vel flere medlemmer jo flere verdner :confused: eller :jsmiley:
 

DeletedUser

Guest
Det er da ikke at det kommer nye verdner som er problemet. Det er heller at de bruker så forferdelig lang tid på å stenge de eldste for nye spillere. Er enig i at det ble veldig kort mellom v7 og v8 nå, men så ser det ut til å bli veldig forskjellige innstillinger på disse to verdnene og da. Jeg har inntrykk av at det er mange som ønsker seg en rask server uten kirke igjen. Og denne gangen blir det også med små stammer, om jeg har tolket PAbben sin annonsering rett.
 

DeletedUser

Guest
v7 suger, innogames har innsett at den verdenen suger... så dem innfører v8 for å tilfredstille dem som kan dette spillet, og bryr seg ikke om å få opp medlemstalla så dere randoms skal kunne eie noobs vet dere... Let the premades begin!

En god spiller skal da greie å tilpasse seg alle ting.
 

DeletedUser

Guest
kan dokke iche få speed hellar? Me trenge iche flære verdena, me vil ha mye større nytta av speed, go innogames... NOT dere bare ødelegger å gjør verdener og .no dårligare.. tommel opp :eek:
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg er enig med deg, nolaw. Jeg syns det er flott at de lager nye servere, nå kom denne sikkert litt fort. Jeg er sikker på at folk hadde blitt mye surere hvis det aldri kom nye verdner. Og små stammer støttes :)
 
Topp