Verden 8 er her!

DeletedUser

Guest
Imponerende av TW-teamet å lansere ny verden før folk begynner å mase om når den kommer.

Credz
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Gleder meg, håper instillingene blir perfekte så bursdagen min blir ikkje blir helt ødelagt, nok med at skolen ødelegger :p
 

DeletedUser

Guest
Poenget mitt var jo at det ikke er vits i å lage ny verden før det er interesse for det. 2 innlegg på spørsmålsforumet er vel ikke akkurat den interessen man bør ha før en ny verden åpnes? :)
 

DeletedUser

Guest
Poenget mitt var jo at det ikke er vits i å lage ny verden før det er interesse for det. 2 innlegg på spørsmålsforumet er vel ikke akkurat den interessen man bør ha før en ny verden åpnes? :)

Den var ny! :eek::rolleyes:
Klage for at det kommer en ny verden... :p:eek::eek:
 

erinor

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Ridene øksmenn og Vaktårn

Skal ikke ridene øksmenn eller våktårn komme snart. Eller er der bære noe tull:confused:
 

DeletedUser

Guest
ska komme kokende olje, som kan brukes i forsvar og kan kjøpes litervis
 

DeletedUser

Guest
Skal ikke ridene øksmenn eller våktårn komme snart. Eller er der bære noe tull:confused:


No må vi ikkje ødlegge tribalwars her. Blir for drøyt å ta inn ridene øksmenn, vaktårn eller no annet lignende. Då blir tribalwars aldri det samme spør du meg.
 

DeletedUser

Guest
Beste nukes: 4000 Ridene Bueskyttere Rbue fack tha world!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Topp