Verden 8 - Innstillinger

Vil du ha kirke på V8?

  • Ja

    Stemmer: 27 14,0%
  • Nei

    Stemmer: 166 86,0%

  • Totalt antall stemmer
    193
  • Avstemningen er stengt .

DeletedUser

Guest
hvorfor vil folk ikke ha nattbonus?
det er egentlig en fordel...

Det får deg til å ikke sitte oppe hele natten å game...
Det hjelper deg hvis du blir angrepet og ikke vet det... (hvis angrepet treffer om natten)
Du slipper å være trøtt på jobb/skole dagen etterpå! (siden du ikke er oppe hele natten!)
 

DeletedUser

Guest
Blir kvalm bare av tanken på v8... At man kan bruke pp for å halvere byggningstiden er jo bare patetisk! Hva blir det neste, kjøp av tropper som CARPE sa?!

Tre betalingsfunksjoner! Tror dere folk har evig med penger som bare flyr inn på kortet? NEI! de fleste av oss har nok ikke det.

-Premiumkonto

-Kontoadmin

-Halvering av byggningstiden

dette blir rett og slett litt for mye...


Jada, dere kan si at innogames bestemmer, men dere er vel ikke helt uten rett til å si ifra er dere vell?

Vær så snill å ikke la dette fortsette til andre verdner... Da slutter ihvertfall jeg. Er sikker på at mange flere også kommer til å gjøre det.


Så hvis tw teamet/innogames ikke gjør noe med dette vil jeg komme til å starte underskrifts kampanjer både på .no og flere andre servere.
 

DeletedUser

Guest
v8 er nå ikke startønskelig fra min side. Dette handler jo mer om hvem som har penger til å kjøpe seg oppover. Ikke at vi fra bærum sliter med det, men det er rett å slett for dumt :S
 

DeletedUser

Guest
Dette er ikke smart, kjære Innogames. Revurder. De tjener mer på IKKE å gjøre dette
 

DeletedUser

Guest
v8 er nå ikke startønskelig fra min side. Dette handler jo mer om hvem som har penger til å kjøpe seg oppover. Ikke at vi fra bærum sliter med det, men det er rett å slett for dumt :S

Det handler jo om prioriteringer. Tror de fleste har råd, men å bruke masse penger på et nettleserspill er lite ønskelig fra min side ihvertfall.
 

DeletedUser

Guest
Vi kan jo alle lage en "gentlemans agreement" om ikke å benytte dette? Den som blir tatt i å bryte det, nedadles hardt?
 
Sist redigert av en moderator:

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Jeg synes nå spillet bør integreres med Facebook, så Innogames kan tjene enda mer penger!
 

DeletedUser

Guest
Vi kan jo alle lage en "gentlemans agreement" om ikke å benytte dette? den som blir tatt i å bryte det, nedadles hardt?


Ja, det blir jo en slags boikott, helt perfekt! Skal bare vente på et argument fra tw teamet før jeg lager en tråd.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Skru av funksjoner angående kjøping av ting som gir deg in game bonus, som f.eks redusert bygningstid. Det er totalt gay (beklager ordbruken), og bare folk som faktisk er gay benytter seg av dette i mine øyner. En verden skal være fair. Premium etc skal være et hjelpemiddel, ikke et middel alle må kjøpe for og få insane ingame bonuser tidelig i starten av spillet.

Speed 1 hadde vært supert.
Ingen fake grense.
Ingen kirke
Mynt
Bue ikke aktivert
Palavåpen ikke aktivert

Jeg har ikke tenkt og nolife siden det er alt mye som skjer på V7, derfor velger jeg litt....rare instillinger som folk sikkert ikke setter så særlig pris på, men det bryr jeg meg dritten i, hehe.
 

DeletedUser

Guest
Ja, det blir jo en slags boikott, helt perfekt! Skal bare vente på et argument fra tw teamet før jeg lager en tråd.

Word. Grei ordning det. Hard kustus, så burde dette være grei skuring
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Liten oppdatering på min.
Kjøping av bygningstid er jo helt perfekt for meg for eksempel, men helt sinnsykt trist for de om ikke gidder å bruke penger på et nettspill/evt. har foreldre som ikke liker tanken.

Vet ikke helt hva jeg skal si om det egentlig..

Men ellers så skal det være 3-5x speed, ingen bueskyttere, pakkesystem, max 20 medlemmer i en stamme og helt ulovlig å ha en understamme som fører til at stammen(e) blir oppløst.

Hvorfor?
3-5x speed fordi TW blir rett og slett for kjedelig av og til. Ingen bueskyttere fordi...jeg ikke liker de, pakkesystem fordi jeg liker det og max 20 medlemmer i en stamme fordi at det rett og slett blir feil å rekruttere som en eller annen galning.

Ja, det blir jo en slags boikott, helt perfekt! Skal bare vente på et argument fra tw teamet før jeg lager en tråd.

Word.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi kan jo alle lage en "gentlemans agreement" om ikke å benytte dette? Den som blir tatt i å bryte det, nedadles hardt?

Hadde vært noe det! Problemet er vel at det er vanskelig å finne ut hvem som benytter seg av det...
 

DeletedUser

Guest
Hadde vært noe det! Problemet er vel at det er vanskelig å finne ut hvem som benytter seg av det...

Ja, i liten grad så er det jo det. Større misbrukere vil trolig bli sett. Så fair kan man vel være, men som du antyder, er det alltid noen som vil jukse litt.
 

DeletedUser

Guest
Kun en innstilling som betyr noe:

Arnold Layne Protection: Aktiv :cool:

Hvordan resten av innstillingene er spiller lille trille. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil ikke ha sånt at man kan kjøpe seg til fordeler i spillet! PK gjøre det bare litt letter og organisere. Det der med halvering av byggetiden er bare helt idiotisk og tror det er mangen som slutter da pga at dei spillerene som vil bruke penger på det for en stoor fordel.

Inno Games tror ikke dette her er lurt.
 
Topp