Verden i tall

DeletedUser

Guest
Tenkte å legge ut litt forskjellige tall for stammer. Blir nok litt bedre etter hvert, men relativt enkelt nå.

Medregnet akademi og søsterstammer.

Totale poeng:
1. =D= familien 8 274 204
2. IB + IB-a 6 404 246
3. Core 6 013 828
4. RoEm familien 3 876 242
5. TWR + TFR 3 696 493
6. SPT 3 321 654
7. BETAS familien 3 090 702
8. SNB 2 916 069
9. BaØ familien 2 857 056
10. Persia familien 2 688 515

Lenge leve familiestammer?
 

DeletedUser

Guest
Litt interessant å se hvordan verden egentlig ser ut, med familiestammene nå på veien opp.

Core har blitt tegnet i ett lys av å være den "store stygge", men jeg tror det nok kan diskuteres... :)
 

DeletedUser

Guest
Noen må jo alltid bli svarteper.
Men i denne krigen har vi vel sett en mer ydmyk side av Core?

Åja, heilt enig.
Familiestamer FTW xD
 

DeletedUser

Guest
Det kan godt være, Plokk.

Noe jeg lurer på er hvor mange som egentlig tenker over at det som har skjedd i V1 må være det eldste trikset i historien.

Ingenting samler folk som bildet av en felles fiende. Jeg håper dere kan unnskylde sammenligningen, men er det beste eksempelet jeg kommer på. Tyskland før andre verdenskrig. Hitler samlet Tyskland delvis med det at de hadde en, eller egentlig flere, felles fiender som de måtte stå samlet sammen mot.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Det kan godt være, Plokk.

Noe jeg lurer på er hvor mange som egentlig tenker over at det som har skjedd i V1 må være det eldste trikset i historien.

Ingenting samler folk som bildet av en felles fiende. Jeg håper dere kan unnskylde sammenligningen, men er det beste eksempelet jeg kommer på. Tyskland før andre verdenskrig. Hitler samlet Tyskland delvis med det at de hadde en, eller egentlig flere, felles fiender som de måtte stå samlet sammen mot.

Meg = Hitler :D


hehe


Men her er ihvertfall bevis på at vi ikke er størst lengre, og at dere alle er naive og blitt lurt av en gammel gubbe ifra Nordens beste land. (*host host* daggerheart *host host*)
 

Munken

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
=d=

ja folk borde inse att vi inte är störst längre och Daggeheart med sina 6 stammar är större


ursäkta för svenska :)
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, daggerheart og =D=, større? Aldri. Kanskje poengmessig, men familier er aldri sterke. Det er i hvert fall min mening o_O
 

DeletedUser

Guest
Nah, men kanskje Stalin?

Nah seriøst brann og resten av lederene av Core er gode, i motsetning til en del andre ledere som slipper inn hvem som helst i stammen *kremt*SNB*kremt*


(No offence McD, jeg snakker ikke om deg xD)
 

DeletedUser

Guest
men dere slapp jo inn slappybag og drep-haga (bare to eksempler ut av mange), hvorfor?
 

DeletedUser

Guest
Heh, det er jo kanskje litt merkelig at de kommer over også?
 
Topp