Verden i tall

DeletedUser

Guest
Jeg liker å tro at denne mailen hjalp...

Sup? skrev:
Grimlock på 15.05. kl 11:22
Hey SNB guys'n'gals!

I thought I should just let you know something. Recently, you kinda got your heads bashed in by [ally]xxx[/ally]. You probably noticed as much.

Now, you've declared on us. You wanna know why? I'll tell you!

For a while now, we in [ally]Core[/ally] has been a bit worried about xxx. Most noteably their great wish for fighting. We also know they've lied to us about making plans to attack us - that wasn't particularly appreciated, let me tell you!

So today we've started an open war on [ally]xxx[/ally]. In my naivety, I sent a mail to [player]Luxeon04[/player] as well as McDreamy and Plokk. In this mail, I informed them about this war, and thought maybe you'd like to join in, seeing as how I doubt you much liked to be attacked by xxx.

Obviously, I was mistaken. Before Plokk and McDreamy had a chance to even read my mail, Luxeon had declared war on Core. WTF??

Now I suppose there might be various reasons for this. Some even legitimate. But then, Luxeon didn't lose one single village to xxx. Yes, she even has a personal alliance with several xxx players. One of the dukes, in fact. Does this smell fishy? I think so.

Well then. So be it. Join your former enemies, and attack those who would help you. Follow a leader who can't consider her tribe before herself. Just don't come crying to us for help when xxx turn on you, assuming you can win this. Because turn on you they will.

Cheers,
Grimlock
Duke of Core
 

DeletedUser

Guest
Dette er jo propagandasidene.. Halve poenget er vel at vi skal lyve? :p
 

DeletedUser

Guest
Å? Hva i det der var løgn?

Du klagde ikke når du fikk den selv :)
 

DeletedUser

Guest
Må si jeg er litt enig med Grimlock ja. Dumt av SNB å erklære krig mot oss, og dumt av dem å inngå en allianse med xxx. Uansett hva som skjer så vil de til syvende og sist bli tatt, enten av xxx eller av Core.
 

McDreamy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Har ikke noe imot det, selvfølgelig blir jeg tatt en gang.

Uansett vi valgte vår side Pga at ikke likte hvordan Core styrte oss.
Dere adlet våre spillere uansett, ditchet oss 1 gang og så spør oss igjen.

Vi har en grunn til at vi har gjort vårt valg, hvorfor bryr dere dere?
Core VS World trodde det var slikt dere likte det.

Dere rekrutterer sikkert en annen stamme som dere skal utnytte og som skal hjelpe dere i krigen.

Peace and Love <3
 

DeletedUser

Guest
Hehe, litt tåpelig å legge ut på forumet at "jeg regner med at vi dør" :)

Ikke så mange som har lyst å gå over til SNB, da, vel? Hehe :p
 

DeletedUser

Guest
Har ikke noe imot det, selvfølgelig blir jeg tatt en gang.

Uansett vi valgte vår side Pga at ikke likte hvordan Core styrte oss.
Dere adlet våre spillere uansett, ditchet oss 1 gang og så spør oss igjen.

Vi har en grunn til at vi har gjort vårt valg, hvorfor bryr dere dere?
Core VS World trodde det var slikt dere likte det.

Dere rekrutterer sikkert en annen stamme som dere skal utnytte og som skal hjelpe dere i krigen.

Peace and Love <3

Styrte dere? Heh. Morsomt.

Jeg tror ingen kan påstå at SNB og Core har en plettfri historie sammen. Mer enn nok å ta av på begge sider. Ironisk nok var både Headmaster of Snowie en del av Core, altså tidligere hertug ( og baron? ) av SNK, med på avgjørelsen om å fjerne alliansen med daværende SNK.

Vi spurte dere om en allianse etter mergen. Du har aldri blitt forrådt, som du setter det, av Core.

Det som kanskje er hovedpoenget mitt er hvordan dere går fra å være fiender med en stammen for så å slå dere sammen med den stammen. Det har jeg heller ikke fått noe tilfredstillende svar på.
 
Topp