Verden i tall

McDreamy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg likte det innlegget Grim, mye mer avslappet og rolig på måten du skrev det på.

Credit, credit
 

DeletedUser

Guest
Det kan godt være, Plokk.

Noe jeg lurer på er hvor mange som egentlig tenker over at det som har skjedd i V1 må være det eldste trikset i historien.

Ingenting samler folk som bildet av en felles fiende. Jeg håper dere kan unnskylde sammenligningen, men er det beste eksempelet jeg kommer på. Tyskland før andre verdenskrig. Hitler samlet Tyskland delvis med det at de hadde en, eller egentlig flere, felles fiender som de måtte stå samlet sammen mot.

"fiender" de valgte ut ifra kriterier som ble påvirket av høy arbeidsløshet og stoe andel av befolkningen som skillte seg ut i form av annen hudfarge.
 

DeletedUser

Guest
Dette er jo propagandasidene.. Halve poenget er vel at vi skal lyve? :p

for når du lyver er det ingen sympati for deg om et angrep skulle iverksettes mot deg og du trenger støtte eller hjelp. vel, kanskje du får andre løgnere eller ideologister til tre inn, men moral er jo ikke alltid det beste. Når krigen er over og det roer seg kommer ekslusjonsteamet og dem er ikke gøye å stå hverken foran eller til siden for.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor tenker eg alltid sukk når du (beiby7) skriver et innlegg?
Blir alltid noe irrelevante greier som ingen skjønner noe av.
No offence!
 

DeletedUser

Guest
Hehehe, enig med plokk :)

Skjønner ikke helt hva moralen i innlegget var, jeg..
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Har ikke noe imot det, selvfølgelig blir jeg tatt en gang.

Uansett vi valgte vår side Pga at ikke likte hvordan Core styrte oss.
Dere adlet våre spillere uansett, ditchet oss 1 gang og så spør oss igjen.

Vi har en grunn til at vi har gjort vårt valg, hvorfor bryr dere dere?
Core VS World trodde det var slikt dere likte det.

Dere rekrutterer sikkert en annen stamme som dere skal utnytte og som skal hjelpe dere i krigen.

Peace and Love <3

Dere styrte dere selv helt alene.
vi bare sa hvordan det blir mest utbytte av ting for både oss og dere.

Vi ditchet SNK en gang ja.
da var ikke du med.
Men det var pga de ikke oppførte seg som allierte den gangen.

hva med xxx da ?
De ditchet ikke dere i det hele tatt eller ?


Vi har aldri ville kjempe mot resten av verdenen.
Dessuten har vi våre allierte som vi står sammen med og vil kjempe med helt til slutten.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Styrte dere? Heh. Morsomt.

Jeg tror ingen kan påstå at SNB og Core har en plettfri historie sammen. Mer enn nok å ta av på begge sider. Ironisk nok var både Headmaster of Snowie en del av Core, altså tidligere hertug ( og baron? ) av SNK, med på avgjørelsen om å fjerne alliansen med daværende SNK.

Vi spurte dere om en allianse etter mergen. Du har aldri blitt forrådt, som du setter det, av Core.

Det som kanskje er hovedpoenget mitt er hvordan dere går fra å være fiender med en stammen for så å slå dere sammen med den stammen. Det har jeg heller ikke fått noe tilfredstillende svar på.

hel sant.
det var tross alt headmaster og snowie som fikk oss til å fjerne den gang SNK som allierte.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
for når du lyver er det ingen sympati for deg om et angrep skulle iverksettes mot deg og du trenger støtte eller hjelp. vel, kanskje du får andre løgnere eller ideologister til tre inn, men moral er jo ikke alltid det beste. Når krigen er over og det roer seg kommer ekslusjonsteamet og dem er ikke gøye å stå hverken foran eller til siden for.

syntes det er morsomt å lese postene dine.
hehe
 
Topp