Veritas Aequitas - verden 7!

DeletedUser

Guest
Har jeg heller aldri sagt... :rolleyes: Men kom an... 12 disipler? Guds hellige rike? Kan hende dere ikke forsøker å kopiere noe, men på en måte gjør dere det, bare at dere forvrenger det sånn at det blir deres eget. Tenkt å starte en egen religion? :p

Copyright, ftw! :D
 

DeletedUser

Guest
Finnes da ingen copyright på religioner.. Kulter oppstår jo rett som det er :)
 

DeletedUser

Guest
Finnes da ingen copyright på religioner.. Kulter oppstår jo rett som det er :)

De fleste nyeste religionene er faktisk blitt stiftet, de har ikke bare "oppstått" ;) Men copyright finnes ikke, det var bare mitt forsøk på humor som aldri når frem til dere folkza :eek:
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Er en type post som mangler i denne tråden gitt...

PHAIL!!!! :cool:

Sånn, no offence dog, den bare manglet :p
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Virker som om jeg må sende moses opp på fjellet med steintavler for å finne ut hvilket kontinent dem starter i :D
 

DeletedUser

Guest
Virker som om jeg må sende moses opp på fjellet med steintavler for å finne ut hvilket kontinent dem starter i :D

Dårlig metafor. Jeg ville brukt Mohammad og fjellet ;)

Du vet, om fjellet ikke kan komme til Mohammad... :D

OOC: Mener ikke å støte noen :) Dersom det jeg sier og/eller skriver kan virke støtende, vennligst si ifra :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Gi .... i å spam i denne tråden da.
Forresten, det er flere kristne tråder her ja. Du ser slutten også; In nomeni Patri et Fili Spiritus Sancti som betyr noe som "I sønnens, den hellige ånd og guds navn"
 

DeletedUser

Guest
så yoshi er gud og game and watch jesus ?

Det er en måte å si det på :p Populært kalt Faderen og Sønnen ;) Så det vil si... Fy fy, yoshi :rolleyes:

Neida, bare tuller (igjen :eek:) Stemmer vel for så vidt kanskje, men var ikke de sidestilte, på en måte, sammen med DHÅ? Og dessuten har de allerede sagt at de ikke kopierer noen religion, ikke direkte, i hvert fall :p
 

DeletedUser

Guest
da trur jeg det blir viktig for alle på tw og velge en relgion
skulle hetet religon wars
 
Topp