Veritas Aequitas

DeletedUser

Guest
Kan jeg spørre om hvorfor dere er fordelt på 2 kontinenter ?

blir bare vanskeligere å ta over verden vist det er 2 kontinenter fordelt på 19spillere :)

For det første er vi seks spillere i hvert kontinent, alså 12 spillere totalt.
For det andre så er omtrent 25% av hvert kontinent fylt opp, så vi snakker ikke om så fryktelig mye her. Alså et halvt kontinent cirka.
 

DeletedUser

Guest
Vi er ikke i krig med noen :)

Skype-emoticons-34-bear.gif
Skype-emoticons-57-sun.gif
 

DeletedUser

Guest
CARPE RECTUM vil minne dere på Triangel-Unionen, så da er Veritas Aequitas langt flere enn bare 12.

Hvis ryktene CARPE RECTUM har hørt om Triangel-Unionen er sanne.
 

DeletedUser

Guest
Hehe :D Høres ut som en taper som skal liksom tale for de kule for å få respekt og blir deretter banket opp XD
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det at man lager en stamme basert på GuD/Kristendom betyr at jeg kan lage en stamme basert på Satan, eller.... ?
 

DeletedUser

Guest
Det at man lager en stamme basert på GuD/Kristendom betyr at jeg kan lage en stamme basert på Satan, eller.... ?

Trur for all del at det ikke finnes noen regler imot det. Men ikke gå utifra at det jeg sier stemmer før du sjekker reglene selv.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Det tror jeg ikke jeg ville gjort om jeg var deg, Sindle. Besides, vi er ikke basert på kristendommen. Vi er vår egen lille søte cult.
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Da skal jeg lage en søt liten satanistisk cult da! ;)

Hva er den basert på om den ikke er basert på kristendom ? (og eller Gud) som da er en del av kristendommen...
 

DeletedUser

Guest
Da skal jeg lage en søt liten satanistisk cult da! ;)

Hva er den basert på om den ikke er basert på kristendom ? (og eller Gud) som da er en del av kristendommen...

Nå er det vel en gud i de fleste relligionene. Hvorfor må det være en betemt religion den er basert på (kristendommen), og ikke religion i seg selv? En religion der Yoshi. er gud.
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvis at det blir laga en stamme om kristendommen/jødedommen/islam/buddismen/hinduismen osv osv etc etc... Da burde det vel også være lov å lage en stamme om satanismen. Jeg ser ikke helt problemet. Det skal vel ikke ekskluderes noen religioner ??

Hvis ikke er det en skandale! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hvis at det blir laga en stamme om kristendommen/jødedommen/islam/buddismen/hinduismen osv osv etc etc... Da burde det vel også være lov å lage en stamme om satanismen. Jeg ser ikke helt problemet. Det skal vel ikke ekskluderes noen religioner ??

Hvis ikke er det en skandale! :rolleyes:

Det er jo en sånn stamme.. Honour.
 
Topp