version 5.0 og svenskene?

DeletedUser

Guest
hvorfor har ikke verden 1 og 2 version 5.0 av tw. og hvorfor er den svenske sørveren bedre en den norske??????:confused:
 

DeletedUser

Guest
noen svensker er veldig god med tropper men de er gråby+++++ men de er veldig aktiv spiller verden 7 ligger blant de 1000 :)
 

DeletedUser

Guest
så det nå

leste feil svenske er jo egentlig bere:mad:.heia de norske:)
 

DeletedUser

Guest
mhm..

Det er vell sånn... Norge pleier å få "opdateringer" seinere enn sverige danmark og finland..
 

DeletedUser

Guest
Det er vell sånn... Norge pleier å få "opdateringer" seinere enn sverige danmark og finland..

Tror heller at det er fordi vi netopp har fått ny admin og hun trenger litt tid på seg. Under neste oppdatering er vi helt sikkert på høyde med våre naboer;)
 

DeletedUser

Guest
Hei, jeg har spillet svenske servere en good stund nå, og tror jeg skal ha et litte "comeback" med No3.. :)

V7 har tw5.0, og jeg kan instillingene, men svensk server er like bra som norsk.. Bare at Nino (admin på svensk server) er utrolig flink, og har jobbet helt sinsykt i det siste og oppnet 3 servere på en måneds tid.. Men her på norsk server, er det mye nye folk, men det betyr ikke at svensk server er bedre.. Nye folk er faktisk bedre en ærfarne, de vil trolig gi nye instillinger som vil bli mere spenende en de kjedelige og gamle.. Og jeg kan si dere at det norske forumet (dette forumet) er mye bedre en det svenske! Der er det ingen diskusjon! :)

Så jeg vil si at norsk TW har en stor fremtid.. For husk dette:
Sverige var den 2 tw versionen som kom, altså etter engelsk.. Men norsk kom rundt nr. 7-8 eller noe sånnt, og det betyr bare at "vi" har jobbet mere en dem! :)
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Så jeg vil si at norsk TW har en stor fremtid.. For husk dette:
Sverige var den 2 tw versionen som kom, altså etter engelsk.. Men norsk kom rundt nr. 7-8 eller noe sånnt, og det betyr bare at "vi" har jobbet mere en dem! :)

Var det ikke Tyskland som var først ute da?
 

DeletedUser

Guest
Hmm, jeg tror det var sverige.. ;) Men er fortsatt 99% sikker på at det er sverige.. ^^ :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, såklart ^^ Tyskerne var før sverige, men sverige var nr.3. ^^

Men det gjør ingen forskjell på at vi startet seint.. Men se på tyskland, de har flere servere en engelsk.. Hmm.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Man går inn på .net eller .dk og trykker på den knappen der det står Verden 1, eller noe sånnt, og så kommer en liste over alle verdnene..

(Knappen Verden 1 er med innloggings knappen, du vet vel hvordan man logger inn? :))
 

DeletedUser

Guest
Ja, såklart ^^ Tyskerne var før sverige, men sverige var nr.3. ^^

Men det gjør ingen forskjell på at vi startet seint.. Men se på tyskland, de har flere servere en engelsk.. Hmm.. ;)

Det er fordi .de er eldre enn .net ma boi.
 

DeletedUser

Guest
Hele spillet kommer opprinnelig fra Tyskland, om jeg ikke tar feil.
 

DeletedUser

Guest
Jo, det kan hende at "leverandørene" er tyske, men det betyr ikke at det kom først på tysk, det kan hende at admin(ene) på tysk server er MYE bedre en de engelske, selv om de engelske imponerer meg hele tiden ^^
 

DeletedUser

Guest
Jo, det kan hende at "leverandørene" er tyske, men det betyr ikke at det kom først på tysk, det kan hende at admin(ene) på tysk server er MYE bedre en de engelske, selv om de engelske imponerer meg hele tiden ^^

Det kom først på tysk.
 
Topp