version 5.0 og svenskene?

DeletedUser

Guest
Men det betyr ikke at det kom først på tysk? Hvordan skal det ellers tolkes?
 

DeletedUser

Guest
Du sa det med andre ord.. ^^

Men jeg tror faktisk (personlig) at engelsk kom først.. Men jeg vet ikke, vi får vel sjekke?..
Men hva er vitsen? TW kom.. ^^

On topic: ...? Har egentlig ikke mere å si on topic.. Dere får bla tilbake og se mitt første innlegg her..
 

sir fingolfin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
InnoGames er tysk, og kom først på tysk, det ble så populært at de oversatte det til engelsk, og så svensk... osv....
 

Osbada

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hei, jeg har spillet svenske servere en good stund nå, og tror jeg skal ha et litte "comeback" med No3.. :)

V7 har tw5.0, og jeg kan instillingene, men svensk server er like bra som norsk.. Bare at Nino (admin på svensk server) er utrolig flink, og har jobbet helt sinsykt i det siste og oppnet 3 servere på en måneds tid.. Men her på norsk server, er det mye nye folk, men det betyr ikke at svensk server er bedre.. Nye folk er faktisk bedre en ærfarne, de vil trolig gi nye instillinger som vil bli mere spenende en de kjedelige og gamle.. Og jeg kan si dere at det norske forumet (dette forumet) er mye bedre en det svenske! Der er det ingen diskusjon! :)

Så jeg vil si at norsk TW har en stor fremtid.. For husk dette:
Sverige var den 2 tw versionen som kom, altså etter engelsk.. Men norsk kom rundt nr. 7-8 eller noe sånnt, og det betyr bare at "vi" har jobbet mere en dem! :)

Ikke Diskusjon? joa har vært stille idet siste også, men men, er en del diskusjon der jo!

Ja, Nino er god. Får jo hjelp med Conzec osv....
Men diskusjon er der jo
 

DeletedUser

Guest
Jeg bare sa at det ikke er noen diskusjon om forumene, for det norske forumet er bedre en det svenske.. Synes jeg ivertfall.. ^^

Les igjen, og forstå det som jeg sier det nå.. :) Jeg forstår at det kan tenkes feil ^^ :eek:
 
Topp