Vi som IKKE vil ha TW 7.0 på eldre verdener.

DeletedUser

Guest
Jeg har enda ikke prøvd V7.0 dessverre, så jeg vet egentlig ikke helt hva jeg snakker om her. Det jeg kan si derimot er at mye av tingene som er negative med versjonen er ting som kan endres heldigvis, men enkelte ting jeg er skeptisk på.
-Å få beskjed når man får innkommende.
-scriptene som ikke er kompatible med V7.0

Ellers ser det veldig greit ut, er spent på å rote litt rundt og bli kjent med versjonen.
 

DeletedUser

Guest
Syns det eneste som er ok ved den nye versjonen er at vi kan rulle på kartet, ellers er graffiken og slik du må tryklke in på en ladsby foreksempel fryktelig spør du meg, håper helt klart det er mulig å bruke versjonen vi har idag!!! NEI TIL OPPTADERINGER AV VERSJON V7.0 på v1 !!!!

Hva er det som er forandret da?
 

DeletedUser

Guest
Mulig at man kan velge om man vil ha Versjon 7.0 eller den som er nå på 1-6 V?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg hatet den helt til jeg hadde spilt 1 uke. Da forgudet jeg den og hatet den jeg har på v2.
 

DeletedUser

Guest
Det nye layoutet på den nye versjonen er jo egentlig bare en vanesak, man venner seg fort til det. Og som sagt tidligere i denne tråden kan man velge å skru av både den nye grafikken, og den "fancy" kartfunksjonen der du slipper å trykke inn på selve byen for å f.eks sende angrep.

MEN, jeg har et problem med det nye kartet. Når jeg skal åpne mange byer i nye faner (f.eks til farming), så henger kartet noe voldsomt, ikke alltid den registrerer hvilken by jeg trykker med scrollen på osv. Dette problemet hadde jeg ikke før TW 7.0, og det er ganske irriterende, bruker jo 5x så lang tid pga all lagginga. Hakke peiling på akkurat hva det skyldes men kan ikke skjønne at det har noe med min PC eller nettet å gjøre.

Dette, i tillegg til at noen scripts ikke fungerer, er det eneste jeg har irritert meg over med TW 7.0. Og det scriptproblemene regner jeg med vil bli fikset. Etterhvert som alle verdner har den versjonen vil jo alle disse smarte "scriptlagendefolka" bli tvunget til å lage scripts som fungerer på 7.0 og.
 

DeletedUser

Guest
Den nye layouten er kanskje en vanesak, men personlig så syns jeg den ser forferdelig ut. :p
Liker den gamle jeg. :)

Eneste jeg ser fram til med den nye versjonen er kartet.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Det nye layoutet på den nye versjonen er jo egentlig bare en vanesak, man venner seg fort til det. Og som sagt tidligere i denne tråden kan man velge å skru av både den nye grafikken, og den "fancy" kartfunksjonen der du slipper å trykke inn på selve byen for å f.eks sende angrep.

MEN, jeg har et problem med det nye kartet. Når jeg skal åpne mange byer i nye faner (f.eks til farming), så henger kartet noe voldsomt, ikke alltid den registrerer hvilken by jeg trykker med scrollen på osv. Dette problemet hadde jeg ikke før TW 7.0, og det er ganske irriterende, bruker jo 5x så lang tid pga all lagginga. Hakke peiling på akkurat hva det skyldes men kan ikke skjønne at det har noe med min PC eller nettet å gjøre.

Dette, i tillegg til at noen scripts ikke fungerer, er det eneste jeg har irritert meg over med TW 7.0. Og det scriptproblemene regner jeg med vil bli fikset. Etterhvert som alle verdner har den versjonen vil jo alle disse smarte "scriptlagendefolka" bli tvunget til å lage scripts som fungerer på 7.0 og.

Akkuratt det er det samme problemet som jeg sitter med. Når jeg ikke bruker Opera Økter til å farme tar det å åpne byer VELDIG lang tid...
 

DeletedUser

Guest
Gj, nå vil .no miste spillere...
Den nye versjonen lagger som bare pokker, pålitske kartet funker ganske dårlig, enkelte scripts som f.eks ODA kalkulator funker ikke lengere pga bildene i rapporten.
Nei dette suger:mad:
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Det eksemplet ditt der er litt fail Blood - man kan velge og deaktivere de nye bildene. Alså da vil det funke helt greit.

Kode:
Klassisk grafikk:[x] Klassisk grafikkmodus som deaktiverer de nye grafikkfunksjonene.
[spoil]
Skjermbilde2011-01-24kl124322.png
[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
Er så enig! Klarer bare ikke bildene på rapportene ig i brakker, stall og verksted :S Så jeg deaktiverte den funksjonen etter noen minutter på v7 ;)

Hater også laggingen. Håper det er mulighet å få fikset på dette. Det blir feks helt jæv*** å sende fakes i faner.

Ellers syns jeg faktisk V.7 er ganske digg jeg :) Trengs bare litt småpussing litt rundtom så blir det bra :)
 

DeletedUser

Guest
Synes dette er den beste oppdateringen jeg har sett til nå. Blir vi kvitt den jungelen av script også nå så blir det bra.
Kanskje det går ann å faktisk spille dette spillet igjen. Tidskonsumentet før var iallfall litt i overkant og det er hovedgrunnen til at folk slutter her ser det ut til.


eneste jeg savner er en link inn til forumet her.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Synes dette er den beste oppdateringen jeg har sett til nå. Blir vi kvitt den jungelen av script også nå så blir det bra.
Kanskje det går ann å faktisk spille dette spillet igjen. Tidskonsumentet før var iallfall litt i overkant og det er hovedgrunnen til at folk slutter her ser det ut til.


eneste jeg savner er en link inn til forumet her.

Link til forumet her finner du nede i venstre hjørne ;)
 

DeletedUser

Guest
Akkuratt det er det samme problemet som jeg sitter med. Når jeg ikke bruker Opera Økter til å farme tar det å åpne byer VELDIG lang tid...

Hater også laggingen. Håper det er mulighet å få fikset på dette. Det blir feks helt jæv*** å sende fakes i faner.
Fint å få det bekreftet at det ikke bare gjelder meg :) Håper det kan bli fikset etterhvert..
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Finner ikke "venner" lenger etter V7?

Og det med at en for extra betaling (200 pk pr mnd) kan bli varslet på mail om inc er helt på tryne! (har en da en mobil så vil en kunne få sms/mail varsel ved inc.).

GRafikk og alt dette er det bare til og fixe på skru av så null problem. Script ordner seg vel.
Savner gullmynt script for nå så kan en bare velg denne x greia , men det viser ikke antall mynter en veksler inn (noe som er litt moro! :p )


Kartet var fint. Men meny baren hvor kord/bynavn, ress, gård (24000/24000), hvor sistnevnte kommer veldig langt til høyre når en er inne på kart. Den linjen med alt dette burde vært "limt" fast i samme posisjon som før en gikk inn i kart...


Laggen ved mass rek. (mange byer som skulle listes opp) og farming er også et stort minus som bør fikses.



Men gjenntar: At en kan få varslet inc. 24/7 uannsett hvor en er i verden, bare man har en mobil mot betaling blir for meg VELDIG skjevt! Fjern dette for guds skyld. Aktivitet er jo en av tingene som skal skille mellom spillerene her etter mitt syn.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Venner står nede til Høyre.

Enig med deg om varsling av angrep, bare ta med seg mobilen i seng da... Fin måte å holde motstanderen nedspamma av all mulig skit dog :D
 
Topp